''Coil whine'' in apple oortjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Hallo,

ik heb nu al tijdje mijn apple oortjes, maar ik heb die hele tijd al een heel frustrerend en lastig geluid.
Er is steeds geruis op de achtergrond, als ik het geluid verhoog, verhoogt het niet het geruis.
Als ik in een game zit, bijvoorbeeld H1Z1, wanneer CPU en GPU dus meer gaan verbruiken, dan verhoogt het geluid van de ruis, en begint het te lijken op het geluid van coil whine.
Coil whine is dus soort geluid dat je hoort door je GPU of dergelijke hardware, maar dat vormt dan geluid in je PC, bij mij is het puur in me oortjes, ik heb dit trouwens niet bij me smartphone, dit geluid met de oortjes.
Het geluid lijkt dus hierop als ik in zware games zit: https://www.youtube.com/watch?v=HP73edpQwgc
Ook als ik gewoon geen game draai hoor ik het wel, maar niet zo hard, dan is het gewoon een soort ruis ofzo, echt apart.

Mijn vraag is nu, weten jullie hier een oplossing voor want het is echt niet te doen.

Mvg,
Tony

Hallo

" al tijdje mijn apple oortjes ..."

3 pins ??? 4 pins ??? gebruikt op een iphone ???

Bitter weinig info om een antwoord te kunnen geven ... daarom heb je ook zo veel nuttige antwoorden gekregen ...

Desondanks een poging ...

Een 3 pins zou korrekt moeten werken ... zelfs op een niet apple toestel ...

Een 4 pins apple koptel. kan deze symptomen geven op een niet apple toestel ... de pinout is immers anders (afwijkend) op de 3.5 mm male connector.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan