coldfusion

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Stel. Ik wil een website maken en die uploaden naar mijn homepageruimte bij mijn provider. Ik wil op die website gebruik maken van webapplicaties b.v. een formulier of een zoekprogramma. Stel verder dat ik Dreamweaver heb inclusief Coldfusion. En nu zijn er natuurlijk veel eenvoudiger te hanteren programma's maar stel dat ik nu toch Coldfusion zou willen gebruiken: heeft dat überhaupt enige zin? Kan ik een website met webapplicaties vervaardigd door Coldfusion naar mijn homepageruimte bij mijn provider uploaden? Uit wat ik erover lees versta ik dat je een aparte webserver moet hebben dus bij wijze zelf provider moet zijn. In een lokaal netwerk ligt dat naar ik begrijp weer anders: daar kan mijn computer als hoofdserver fungeren. Ik begrijp het allemaal dus niet geheel. Wie helpt mij een beetje uit de mist?

sgrav000

Laatst bewerkt:
Waar lees je dan dat zoiets bij Planet niet zou kunnen ?

Opgelost:

Dank upsidaisy voor jouw meedenken: jouw suggesties ("welke provider heb je?" en "Waar lees je dan dat zoiets bij Planet niet zou kunnen?") hebben me op een spoor gezet. Planet schrijft: "U kunt helaas geen PHP, ASP, Perl, eigen CGI-scripts, Frontpage server-extensies, etc. gebruiken, omdat deze niet op de homepageserver van Planet Internet ondersteund worden." Dit geldt ook voor andere providers zoals Het Net. Wel kunnen java-applets gebruikt worden waardoor er toch nog iets dynamisch aan een website geplakt kan worden.

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan