Colin Mc Rae 04 twee pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Ik heb Colin Mc Rae Rally 04 gekocht, wil hem samen met mijn vader online spelen op twee pc's in een huis. Kan dit, of moet ik dan ook het spel twee keer kopen. Of kan ik op internet een bestandje downloaden, zodat ik het cd-tje niet meer nodig heb. Dit heb ik inmiddels al geprobeerd, dit werkt wel. Werkt dit dan ook om online te gamen, of is er een andere oplossing.

Groetjes

Ok,

wat je vraagt is gedeeltelijk in strijd met de huisregels.

1. Ik heb Colin Mc Rae Rally 04 gekocht, wil hem samen met mijn vader online spelen op twee pc's in een huis. Kan dit, of moet ik dan ook het spel twee keer kopen
--Ja in principe wel--

2. Of kan ik op internet een bestandje downloaden, zodat ik het cd-tje niet meer nodig heb. Dit heb ik inmiddels al geprobeerd, dit werkt wel. Werkt dit dan ook om online te gamen, of is er een andere oplossing.
--ik zou het gewoon proberen, je hebt er slot van rekeing het origineel--- (meer kan ik er hiet niet over zeggen)

gr

Charley

Je zal dan online waarschijnlijk niet op dezelfde server kunnen spelen met je 2 computers aangezien je maar 1 orgineel hebt en dus ook maar 1 orginele serial hebt

Was niet nodig een code (reg. nr.) in te voeren. Zit er niet bij.

dan zal het wel lukken met een no-cd patch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan