Collega ka niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb iemand een programmaatje gemaild ( was winrar)_ Nu kan hij niet openen, krijgt de volgende mededeling:

Er voor deze bwerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm"

Wat moet hij nou precies doen en waarom kan zo'n simpel proggie niet worden geopend?? Wat moet er veranderd worden in mapopties ??

Hij heeft winrar nodig.
stuur hem het anders als zipbestand, dat kan XP gewoon openen.

ja hoor, winrar versturen op een manier dat je winrar nodig hebt??? of zippen, voor mensen die winrar nodig hebben om te unzippen ofzo??

veel mail filters verbieden het versturen van exe's of zips met exe's er in. alleen daar lijkt de foutmelding niet echt op. ik zou gewoon makkelijk doen en 'm winrar laten downloaden van de gewone site...

lollige zei:
ja hoor, winrar versturen op een manier dat je winrar nodig hebt??? of zippen, voor mensen die winrar nodig hebben om te unzippen ofzo??

veel mail filters verbieden het versturen van exe's of zips met exe's er in. alleen daar lijkt de foutmelding niet echt op. ik zou gewoon makkelijk doen en 'm winrar laten downloaden van de gewone site...
Heeftie gedaan en is ok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan