Collin Mcrae en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahjazz

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Hallo,
Ik hb nog geen ervaring met Vista en het spelen van games. Heb het er net op zitten. Ziet er wel goed uit hoor. Echter, ik heb Collin 2005 geinstalleerd en als ik hem wil spelen zegt ie dat dat niet kan omdat je hem alleen als administrator kan installeren.......maar dat ben ik.....iemand enig idee?

vast bedankt
robin

Hallo !

Je kunt Accountbeheer uitschakelen in Configuratie-scherm - Beveiliging.

Probeer het dan nog es
.

Greetz,

Harry.

dank voor de tip. Hij staat inderdaad ingeschakeld (gebruikers accountbeheer)...maar ehhhhh...hoe krijg ik hem weer uitgeschakeld? Kan ik zo niet vinden in dat beveiliging scherm.

Heeft niemand slechte ervaringen met installaties van games en Vista??

Hallo !

Tja, ik heb alleen de nieuwe Flight Simulator in Vista geinstalleerd, maar die is er speciaal voor gemaakt en gaf dus geen problemen.

Duidelijk is dat op dit moment lang niet alle programma's. dus ook spellen, geschikt zijn voor Vista.

Naar verwachting komen er vanaf 30 januari (de offcieele release-date van Vista) er voor de meeste nieuwe progjes wel patches zullen uitkomen.

Gebruikersaccounts heb ik uitgeschakelld via TweakVI: http://tweakers.net/meuktracker/14419/TweakVI-1.0-build-1045.html.
Tijdens de installatie van dit aan te bevelen progje stelt het zelf al voor dit uit te schakelen.

Greetz,

Harry.

ja, dank je, dat heeft iedergeval verder. Toen kreeg ik een melding dat starforce niet competable was met Vista.....heb ik een update voor kunnen vinden en die doet het dus ook.....maar helaas, in het zicht van de haven strand het spel toch met de melding dat ie voor alles bedoeld is, behalve Vista.....Het rare vind ik wel, dat als ik de demo binnenhaal bij codemasters, hij het wel doet.....vreemd he?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan