gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Ik heb een com21 modem van Chello. Al tijden heb ik problemen met de aansluiting (technisch). Op de meest willekeurige momenten verlies ik contavt met internet. Ik moet dan wat aan de netwerkabel rommelen en dan pakt ie 'm weer. Ik heb chello daar al eens over gebeld, maar die raadden me af om over te stappen op een ander modem. Het voordeel van dit modem zou het vaste IP adres zijn, waardoor ik minder kans zou hebben dat ik op een te volle bandbreedte zou werken.
De problemen met de verbinding worden echter steeds erger en ik wil eigelijk van het gezeik af. Wat raden jullie aan? Een ander modem bij Chello bestellen (met een dynamisch IPadres) of ergens een com21 modem op de kop tikken? Worden die dingen eigenlijk nog gemaakt? Of hebben jullie andere tips? Ik werk overigens wel met een router, zitten daar nog haken en ogen aan bij de aanschaf van iets anders?
De problemen met de verbinding worden echter steeds erger en ik wil eigelijk van het gezeik af. Wat raden jullie aan? Een ander modem bij Chello bestellen (met een dynamisch IPadres) of ergens een com21 modem op de kop tikken? Worden die dingen eigenlijk nog gemaakt? Of hebben jullie andere tips? Ik werk overigens wel met een router, zitten daar nog haken en ogen aan bij de aanschaf van iets anders?