com poort 1 en 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo mijn moeder heeft een celeron 450 mhz 320 mb geheugeh en een asus p2b moederbord.

Nou heb ik op die pc windows xp pro geinstalleerd mar als k dan bij apparaat beheer kijk dan staat er een geel uitroep tekenje bij compoort 1 en compoort 2.

hoe komt en dat en waar zou ik er drivers voor kunne vinden?

Wat raar normaal installeerd windows de drivers ervoor zelf maar heb je eens geprobeerd om de drivers van com 1 en 2 te zoeken met behulp van het internet

Die moeten standaard in windows xp zitten. Welke apparaten zijn op de com poorten aangesloten? Je kunt eens proberen om de com poorten in apparaatbeheer weg te gooien en dan opnieuw op te starten.

weet niet wat is aangesloten he ik heb alleen gerageerd om zijn probleem heb er zelf nooit van gehoord en ook verder geen last mee gehad ben benieuwd wat de oplossing voor het geval dat ik het ooit ook krijg

Nu ben ik niet 100% zeker, maar bij een P2B kan je de compoorten, in de bios , op disable zetten. Dan installeert Win deze poorten niet.
Dus kijk even in de bios naar je compoorten.

ik had dus precies hetzelfde ook met een p2b moederbord, en na veel gezoek ben ik tot de conclusie gekeomen (of het echt zo is weet ik niet) dat er geen oplossing voor is. ik had ook alles al gepgrobeerd (qua drivers enz.) maar ik ben er niet uitgekomen.

Gebruik je de compoorten dan? Die zijn wel erg ouderwets :D
Zo niet: gewoon uitschakelen in dit hardwareprofiel ;)

Geplaatst door Sarvo
Gebruik je de compoorten dan? Die zijn wel erg ouderwets :D
Zo niet: gewoon uitschakelen in dit hardwareprofiel ;)

Deze kunnen nog wel nuttig zijn als je met een inbelmodem werkt

neej ik gbruik die com poorten eerlijk gezegd niet eens maar ik vond het wel vreemd dat ze het met win 98 erop wel doen en met win xp pro een geel uitroep tekentje hebbe.

btw waar kan k ze in de bios vinden heb wel int bios gekeken mar kon nix erover vinden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan