com surogate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste Helpmijers

Eindelijk weer een probleempje waar ik niet uit kom.

Krijg regelmatig een melding com surogate werkt niet meer dit programma afsluiten.
Heb gezocht op Helpmij maar daar niet mijn oplossing gevonden

Ook de link van Harry Snor bied geen oplossing..(http://www.howtogeek.com/winto...rror-in-vista)
Maar ik kan in Preventie van gegevensuitvoering (DEB) niets aan vinke beide hokjes staan uit.

Ik heb als besturing win7 ultimate 64bit

Weet iemand van julie hier een oplossing voor?

Vr Gr Joop Riertman

Hoi,
ik heb een opgelost eender probleem gevonden, wellicht werkt het voor jou ook.
klik
Heeft, naar het zich laat aanzien, met een optionele update van Intel te maken en is op te lossen via Windows Update.
We horen wel of het gelukt is.

Laatst bewerkt:
Beste Mik Zjegger, hartelijk dank voor je reactie.

Deze site had ik ook al gevonden maar daar word ik niet wijs uit (mijn Engels is daar te slecht voor)

Ook het verhaaltje gelezen over de update van Intel, maar deze kan ik niet vinden in mijn windows update.
Mijn probleem is dat ik in Preventie van gegevens uitvoering (DEP) niets kan aanvinken (beide vakjes zijn wit)

Als je mij wat uitleg kunt geven van die site die je mij gestuurd heb, zodat ik weet wat ik moet doen, ben ik je erg dankbaar.

Vr Groet Joop

Mik, ik word automatisch als administrator aangemeldt. Is in Wind7 zo geconfigureerd

Probeer het volgende:
Zet de UAC even uit, voer de opdrachtprompt uit als administrator en typ achter de prompt: bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn (let op de spaties).
enter>exit en herstarten.

Laatst bewerkt:
Beste Mik Zjegger, je aanbeveling gedaan en werd geaccepteerd.
Nu afwachten of ik die melding nog krijg.
Nogmaals bedankt voor je advies.
Wensj nog een prettige Zondag groetjes Joop

Beste Mik Zjegger, helaas bij het opstarten v/d pc krijg ik meteen de melding com surogate werkt niet programma sluiten.
Kan ook veranderen in Preventie van gegevensuitvoerring (DEP)
Dus mijn probleem is nog niet voorbij.
Gr Joop

Ben er even tussenuit geweest, wat ik er over ontdekt heb is het vaak te wijten is aan verouderde software wat betreft fotobewerking e.d.
De vraag is nu welke software heb je geïnstalleerd voor evt. fotobewerking of gebruik je het standaardprogramma van Windows?
Welk programma is als standaard ingesteld voor foto's e.d. (configscherm>standaardprogramma's)?

Beste Mik Zjegger,
Mijn foto viewer is AcdSee, en afspeler gebruik ik VLC Player.
Maar geen een van deze start automatisch op in windows.
Bij opstarten, starten de volgend proggies automatisch op:
Esser Nod32 Antivirus
Malwarebyte
Hardware veilig verwijderen
Incredimail
TuneUp 2013
Teamviewer
en Onderhoudscentrum.

Nooit geen problemen mee.
Maar wat ik tegen ben gekomen over Com Surograte is dat er velen deze melding krijgen sinds een update van Mirosoft in Maart.
Maar ja ... welke update.
Ik kan gewoon de pc gebruiken en als de melding komt van surogate kan ik gewoon alles gebruiken als ik het programma sluit. (weet alleen niet wat voor proggie dat dan moet zijn).
Vind het al met al een vreemd zaak.

Gr Joop

Kijk eens bij de updategeschiedenis of er een update van Intel tussen zit, zo ja dan de update ongedaan maken.
Heb je toevallig Nero op je pc?

Laatst bewerkt:
Sorry Mik, voor de late reactie, maar ben ff ziek geweest.
Intel zit niet tussen de updates. Ja, ik heb Nero 8. Maar daar werk ik al jaren mee en nog nooit problemen gehad.
Heel af en toe kom com surogate te voorschijn. Ik zal nu goed in de gaten houden wel programma dit doet. Weet ik het dan zal ik het je laten weten.
Vr Groet Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan