com surrogate melding???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk ambras

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
als i op een externe harde schijf wil komen die al maanden aangesloten zit krijg ik bij het openen van mapen de volgende melding:

COM surrogate werkt niet meer

er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

deze melding sluit ik vervolgens af...

evt computer opnieuw opstarten enz, melding blijft komen...

wie kan mij hiermee helpen?

Kan je die schijf niet afkoppelen, en op een andere pc proberen?

Hallo goedendag ik vond het toch even interessant om dit even te droppen op het internet.

Het probleem Com surrogate heb ik ook gehad met mijn samsung galaxy s2.
Ik dacht steeds dat het aan mijn software lag maar na een nieuwe installatie van windows 7 deed hij dit nog.
Nu bleek dat 1 van mijn usb poorten een beetje brak was.
(Deze zat trouwens in een cardreader gedeelte die je later kunt bijbouwen in je pc.)
Sommige apparaten werkten nog wel goed op de poort zoals usb stickjes maar wanneer er zwaardere apparaten op aan werd gesloten zoals externe schijven o.i.d ging die raar doen.

De reden dat dit gebeurd is denk ik?..... Spanningvoorziening. (Data is spanning nodig)

Ik hoop als jullie hier wat aan hebben zoniet beschouw het dan als niet geplaatst :)

Vr Gr: Daniel

als i op een externe harde schijf wil komen die al maanden aangesloten zit krijg ik bij het openen van mapen de volgende melding:

COM surrogate werkt niet meer

er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

deze melding sluit ik vervolgens af...

evt computer opnieuw opstarten enz, melding blijft komen...

wie kan mij hiermee helpen?

Bedankt voor het plaatsen.

Echter de topic is van 2009, dus al heel lang niet actueel meer. Daarom zal ik deze nu van een slot voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan