COM Surrogate werkt niet meer bij openen mijn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
354
hallo,
als ik 'documenten'open in windows vista, dan krijg ik 2 keer de melding:

COM Surrogate werkt niet meer

en er komt dan onderaan in de takbalk een rood pictogrammetje te staan met FFv er in

hoe los ik dit op?

MVG,
MrHook
 
Kijk eens wat er in de logboeken staat op het moment dat je de Com Surrogate error krijgt, zet dat resultaat dan even hier neer aub :thumb:
 
Kijk eens wat er in de logboeken staat op het moment dat je de Com Surrogate error krijgt, zet dat resultaat dan even hier neer aub :thumb:

welke logboeken, en waar kan ik die vinden??

thx voor reageren
 
werkt niet, en ik heb niet bij mijn video folders, maar bij mijn gewone documenten!!

dus wazig:shocked:

maar thx voor antwoorden

Zeg dan eens aub wat je in de logboeken gevonden hebt :thumb:
 
Wel, je gaat op zoek naar je foutmelding, dus als je zo ongeveer weet wanneer je die COM SURROGATE foutmelding hebt gehad, dan ga je tussen die hele reeks foutmeldingen op dat tijdstip gaan zoeken.

Als je het tijdstip weet zou je de fout toch wel in ongeveer een minuutje moeten gevonden hebben denk ik :thumb:
 
Wel, je gaat op zoek naar je foutmelding, dus als je zo ongeveer weet wanneer je die COM SURROGATE foutmelding hebt gehad, dan ga je tussen die hele reeks foutmeldingen op dat tijdstip gaan zoeken.

Als je het tijdstip weet zou je de fout toch wel in ongeveer een minuutje moeten gevonden hebben denk ik :thumb:
heey, het is al opgelost, ik heb de mieuwe k-lite codec pack geinstaleerd, nu krijg ik die melding niet meer!!

maar toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan