com6.qxv

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrijdag

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Ik heb een besmette file die door norton en door bitdefender wordt herkent als een virus maar kan hem niet verbeteren of wegzetten of verwijderen.

Nu de vraag weet iemand wat voor file het is en hoe kan ik deze verwijderen.:evil:

Kan je na de scan even het volledige pad naar het bestand geven?

Dus, bijvoorbeeld F:\Voorbeeldmap\voorbeeldbestand.exe, dan kunnen we er misschien wat meer mee.

Probeer sowieso eerst dit:

1) Download hier GiPo@FileUtilities ( download start gelijk )
2) Installeer daarna het programmaatje.
3) Klik met rechts op het bestand dat je wilt verwijderen en kies voor GiPo@FileUtilities, en dan voor Delete on next boot.
4) De pc start nu opnieuw op, en kijk na het opnieuw opstarten of het bestand weg is.

Ik krijg de file niet weg deze zit in map c:/windows/system32

Het is een trojan virus.
Heb je progje er op los gelaten maar dat helpt ook niet.

Dus het is zo:

c:\windows\system32\com6.qxv

Doe dan dit:

* Klik hier en download The Avenger naar een makkelijk te onthouden map of je bureaublad.

* Klik op Avenger.zip om het uit te pakken.

* Start The Avenger door op het bestand avenger.exe, het icoontje met het zwaard te dubbelklikken.

* Onder "Script file to execute" kies "Input Script Manually".
* Klik op het vergrootglas icoontje; een nieuw venster zal openen met de naam "View/edit script"
* Kopieer en plak het volgende erin:

Files to Delete:
c:\windows\system32\com6.qxv

* Klik op Done
* Daarna klik op het Groen verkeerslicht om het script uit te voeren
* Antwoord "Yes/Ja" wanneer daarnaar gevraagd wordt.

The Avenger start je pc nu opnieuw op en, als het goed is, is het bestand of map nu weg.
Daarna kan je eventueel nog het logje zien dat gemaakt is op C:\avenger.txt

Ik heb voor ik de laatste advies had gelezen de norton antivirus verwijderd en een probeerversie van Avast op mijn computer geinstaleerd, met de eerste scan na de herstart heb ik hem verwijderd ik kreeg een bericht door dat het Agent-BNL Trj was.
Nu hoop ik dat het opgelost is. :thumb:

Bedankt voor de aandacht en de hulp.

Laatst bewerkt:
Dan is ie verwijderd ja, mooi!:thumb:

Dan mag je nog deze schoonmaakactie uitvoeren:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

En als je vraag dus is opgelost, mag je rechtsonderaan op Vraag is opgelost klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan