Combat Flight Simulator 3, loopt vast en sluit af tijdens spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mbevel

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Combat Fligt Simulator 3 word wel gewoon opgestart, maar als ik wil gaan vliegen loopt het beeld vast. Het geluid blijft het wel gewoon doen. Na een paar seconden word het spel afegesloten, gaan windows oplossingen zoeken, en kan deze niet vinden.

Ik heb een processor van 1.9 GHz ((AMD turion (tm) 64 x 2 mobyle technology TL - 58 1.90 GHz))
een grafishe kaart van 256 mb, en 2 GB aan RAM geheugen.

gr. Marten

volgens mij gaat dit niet lukken met je grafische kaart. probeer eens je settings lager te zetten

Zou je hier eens de test willen doen: www.canirunit.com

Plaats de uitslag hier. Dan hebben we meteen de volledige gegevens van je pc, want nu mist er nog een deel. zoals welke videokaart het is.

Verder speel je het op een laptop?

Heb ook even de eisen van het spel opgezocht, het is al een oudje. En in principe zou je gewoon meoten voldoen aan de eisen van het spel.

Zijn je drivers up to date? Spel al eens uitgevoerd in compatibiliteits modus?

Laatst bewerkt:
op canyourunit staat combat flight simulator 3 er niet bij. dus kan hij het ook niet testen :)

Aha,

Maar dan hebben we alsnog de gevraagde info over de laptop nodig. Dus merk en type of een volledige opsomming van de hardware.

En dit: Zijn je drivers up to date? Spel al eens uitgevoerd in compatibiliteits modus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan