falconetti
Banned
- Lid geworden
- 3 mrt 2001
Het is een combivraag omdat anders ik hier en daar vragen moet plaatsen en de gebruikers van XP toch HIER, sneller kijken.
Sinds een aantal dagen hebben we een HP laptop erbij (type 5415). Het werd met wat software geleverd incl. XP. Ik ging een en ander instaleren maar je moet op internet de boel activeren. Hier was de 1e verassing: tijdens activeren bij Microsoft kreeg ik foutmeldingen. Oorzaak: blaster virus. Vreemd toch, op hun site…
Virus verwijdert met een tool van Symantec, systeem is schoon nu.
Mijn vragen=
1-Sinds activeren is het opstarten SUPER traag. Waarom? En hoe los ik dit op?
2-Hoe verwijder ik het NL icoontje + toetsenboord icoontje uit de taakbalk?
3-Welke updates zijn ECHT nodig?
4-Hoe kan ik met GOED beeld een DVD afspelen op een TV? Ik heb een s-video kabel gekocht, krijg het Desktop beeld op de TV (niet echt scherp!!) maar het beeld van de DVD (film dus) is niet zichtbaar.
Alvast bedankt
Falco
Hierbij de specs van dat notebook
Blue Shade behuizing • 15.0" TFT beeldscherm • Intel® Pentium® 4 2.40 GHz processor met Speedstep • 512 MB DDR-RAM geheugen • 64 MB ATI Mobility Radeon shared videokaart • 40 GB harddisk • CD-RW/DVD-Rom Combo drive • 3.5" diskdrive • 16 bit 3D Soundblaster Pro compatible geluidskaart • Altec Lansing stereo luidsprekers • 56k V.90 intern modem • Full-size toetsenbord met 5 sneltoetsen • Touchpad met scroll-button • 10/100 Mbps Ethernetkaart • Infrarood poort, port replicator aansluiting, LAN • 3 USB 2.0, VGA, parallel, PS/2, serieel • 12 Maanden garantie aan huis • HP Notebooks worden geleverd met de volgende software: Win XP Home
Edition, Symantec Norton Antivirus 2002, Roxio EasyCD Creator, MS Word
2000, MS Works 7.0, MS Works Suite 2003, Picture It! Photo 7.0,
Autoroute 2002, Pocker Street for Win CE, Outlook Express, InterVideo
WinDVD, Sonic MyDVD, Adobe Acrobat Reader, MS Win Media Player, Music
Match & Win Messenger.
Sinds een aantal dagen hebben we een HP laptop erbij (type 5415). Het werd met wat software geleverd incl. XP. Ik ging een en ander instaleren maar je moet op internet de boel activeren. Hier was de 1e verassing: tijdens activeren bij Microsoft kreeg ik foutmeldingen. Oorzaak: blaster virus. Vreemd toch, op hun site…
Virus verwijdert met een tool van Symantec, systeem is schoon nu.
Mijn vragen=
1-Sinds activeren is het opstarten SUPER traag. Waarom? En hoe los ik dit op?
2-Hoe verwijder ik het NL icoontje + toetsenboord icoontje uit de taakbalk?
3-Welke updates zijn ECHT nodig?
4-Hoe kan ik met GOED beeld een DVD afspelen op een TV? Ik heb een s-video kabel gekocht, krijg het Desktop beeld op de TV (niet echt scherp!!) maar het beeld van de DVD (film dus) is niet zichtbaar.
Alvast bedankt
Falco
Hierbij de specs van dat notebook
Blue Shade behuizing • 15.0" TFT beeldscherm • Intel® Pentium® 4 2.40 GHz processor met Speedstep • 512 MB DDR-RAM geheugen • 64 MB ATI Mobility Radeon shared videokaart • 40 GB harddisk • CD-RW/DVD-Rom Combo drive • 3.5" diskdrive • 16 bit 3D Soundblaster Pro compatible geluidskaart • Altec Lansing stereo luidsprekers • 56k V.90 intern modem • Full-size toetsenbord met 5 sneltoetsen • Touchpad met scroll-button • 10/100 Mbps Ethernetkaart • Infrarood poort, port replicator aansluiting, LAN • 3 USB 2.0, VGA, parallel, PS/2, serieel • 12 Maanden garantie aan huis • HP Notebooks worden geleverd met de volgende software: Win XP Home
Edition, Symantec Norton Antivirus 2002, Roxio EasyCD Creator, MS Word
2000, MS Works 7.0, MS Works Suite 2003, Picture It! Photo 7.0,
Autoroute 2002, Pocker Street for Win CE, Outlook Express, InterVideo
WinDVD, Sonic MyDVD, Adobe Acrobat Reader, MS Win Media Player, Music
Match & Win Messenger.