Combinatie printer of all in one en digitale camera

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik moet een nieuwe printer en denk erover de HP psc 315 aan te schaffen
of anders een gewone printer

Is dit een handige in combinatie met een HP camera?

Omdat ik beide nieuw wil aanschaffen is het wellicht slim om een bepaalde combinatie te kopen

Ik ben geen 'nerd' maar wil wel foto's kunnen bewerken in de toekomst.

Printen vind ik belangrijk, echter toch voornamelijk voor gewone documenten.

De HP PSC 315 zou ik niet aanraden. Die is namelijk, door HP, uit de handel genomen.

Een goede printer is wel de HP deskjet 5652. Kan je alle kanten mee op. Voor fotobewerking heb je dan nog wel een goed programma nodig.

Bij een HP camera krijg je ook een zo'n beeldbewerkings programma, maar dit vind ik nogal summier. Weinig serieuze mogelijkheden.

Maar de mogelijkheden liggen open.

Bekijk de spec's van die 5652, en van je camera. Daarna kan je zelf nog beslissen, wat te doen.

Heb je een andere tip voor een goede printer dan? En voor een goede camera.

Ik zoek geen exclusief duur spul, maar gewoon gebruiksvriendelijke apparatuur.

Enig idee waarom deze printer door HP uit de handel is genomen????

Zoals ik al gezegd heb, is de 5652 een zeer goede printer. De prijsklasse zit ongeveer in het midden. Kan verschillen van dealer tot dealer, maar de gemiddelde prijs schommelt tussen 120 à 130 €. Met deze printer heb je de mogelijkheid, kwaliteits foto's af te drukken, en dit op elk formaat, en de mogelijkheid randloos te printen.

Wat betreft de camera. Van het ogenblik dat je min. 3,3 Mpixels hebt kan je goede foto's maken. Welk merk?? Ze zijn allemaal bijna aan elkaar gewaagd.

De reden dat de printer uit handel genomen is : einde productie. Je kan echter nog wel alle support vinden. Maar ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan