combinaties van toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim12jimmi

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hallo mensen heb een lenovo E145 gekocht op een rommelmarkt.
weet niet welke toesten ik moet gebruiken om het @ teken te krijgen.
Het @teken staat onder de Q
Kan iemand me een tip geven welke combinatie ik kan doen op een teken te krijgen als er meerdere tekens op een toest staan

mvg math.

Laatst bewerkt:
hallo mensen ik heb een duitse toestenbord nu nog welke toesten moet ik indrukken om het @ te krijgen.mvg

Als de tips van de voorgangers niet werken: Probeer ook AltGr + Q
Dus de rechter Alt toets naast de spatiebalk (die AltGr als opdruk heeft) combineren met de q toets.

Overigens bepaald niet de fysieke toetsenbordindeling maar de in Windows actieve toetsenbordindeling wat de verschillende toetsen(-bordcombinaties) op je toetsenbord als resultaat hebben.
Enfin, we horen wel van je terug of in Windows die Duitse toetsenbordindeling bij jou in werking blijkt te zijn en dus of de gegeven tips m.b.t. die @ resultaat hebben gehad of niet.

Tijs.

Laatst bewerkt:
hallo mensen ik heb een duitse toestenbord nu nog welke toesten moet ik indrukken om het @ te krijgen.mvg

De AltGr zoals dnties schrijft is correct, maar dat stond ook al in het plaatje van tinkywinki op #2.

@edmoor: Daar had ik 'm ook vandaan (+ nog even wat rondgeklikt voor de zekerheid), maar de toetscombinatie werd nergens expliciet genoemd door helpers, als oplossing. :D

Tijs.

hallo mensen geen van jullie voorstelling gaat ?
toestenbord staat op engels,
als ik z in tipt dan graag ik y
maar geen @ dat ik moet hebben.

Dan moet je in Windows de toetsenbordindeling op Duits zetten (zie paragraaf daaromtrent in posting #5).

Tijs.

Hallo mensen mijn toestenbord op duits gezet en alles is in orde,
bedankt mensen voor jullie hulp.
Mvg math

Tot je dienst.
Graag even de vraag de status opgelost geven.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan