• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

combo combo

Status
Niet open voor verdere reacties.

lecxe

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2005
Ik heb een lijst met namen. Deze namen komen meerdere keren in de lijst voor en er komen nog namen bij.

Wat ik wil is het volgende:
Ik wil een naam kunnen selecteren met een combobox "naam" en dan moet ik in combobox "leeftijd" de leeftijd kunnen selecteren.
Dus als ik "piet" in selecteer in de eerste combobox en moet ik leeftijd "10", "15" of "20"

graag uw hulp
bvd:rolleyes:

Bijlagen

Heb hier wel een oplossing, maar indien je een naam wil toevoegen of een leeftijd, dan moet je telkens formules aanpassen.

Meer kan ik er niet van maken....

Misschien iemand anders.....:confused:

bedankt voor de moeite, :thumb: maar dit is niet iets wat ik zoek.
namen en leeftijden worden automatich toegevoegd. dus wordt intensief karweitje als ik elke keer als bij moet werken.

Daar was ik al bang voor, dan zal het door middel van een macro misschien kunnen, maar daar heb ik nada noppes en niks geen verstand van.

Dus hoop ik dat iemand anders je nog kan helpen...:(

ja precies zo, maar dan moet een naam maar 1 keer voorkomen in het lijstje. Als er van elk naam straks 20 namen staan dan wordt het lijstje erg lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan