Beste,
Ik heb een file met X aantal werkbladen. Hiervan zouden er enkele "Hidden" moeten staan. Liefst nog beveiligd met paswoord.
Op mijn Werkblad "start" heb ik een ComboBox die reeds automatisch "alle" werkbladen toont.
Als hier een werkblad gekozen wordt opent het gekozen werkblad ook netjes zoals ik wil.
Echter de "Hidden" werkbladen geeft hij een foutmelding.
Vraag is: Is het ook mogelijk dat via de combobox ook een "hidden" werkblad kan gekozen, geopend worden.Al dan niet beveiligd met paswoord.
Als het al zou kunnen met een "hidden" ben ik al blij.
Als het ook kan met een "Hidden"en "protected" zou helemaal super zijn.
Voorbeeld bestand in bijlage.
Deze code heb ik momenteel in gebruik die dus werkt voor alle werkbladen(behalve als ze hidden staan)
Ik heb een file met X aantal werkbladen. Hiervan zouden er enkele "Hidden" moeten staan. Liefst nog beveiligd met paswoord.
Op mijn Werkblad "start" heb ik een ComboBox die reeds automatisch "alle" werkbladen toont.
Als hier een werkblad gekozen wordt opent het gekozen werkblad ook netjes zoals ik wil.
Echter de "Hidden" werkbladen geeft hij een foutmelding.
Vraag is: Is het ook mogelijk dat via de combobox ook een "hidden" werkblad kan gekozen, geopend worden.Al dan niet beveiligd met paswoord.
Als het al zou kunnen met een "hidden" ben ik al blij.
Als het ook kan met een "Hidden"en "protected" zou helemaal super zijn.
Voorbeeld bestand in bijlage.
Deze code heb ik momenteel in gebruik die dus werkt voor alle werkbladen(behalve als ze hidden staan)
Code:
Private Sub cboStart_Change()
If cboStart <> "Kies een naam" Then
Worksheets(cboStart.Value).Select
End If
cboStart.Value = "Kies een naam"
End Sub
Private Sub Worksheet_Activate()
Dim sht As Worksheet
Me.cboStart.Clear
For Each sht In ThisWorkbook.Worksheets
Me.cboStart.AddItem sht.Name