ComboBox + toets

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spy1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spy1

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
ComboBox + toetsdruk + nog wat

Hallo, ik heb 3 vragen.

- 'k Gebruik een combobox voor m'n webbrowser, ik heb gezien bij Firefox als je die combobox uit klapt dat je de websites ziet wat lijkt op de opgeven website url. Hoe ik dat doen?

- 'k Wil ook graag een enter toets voor m'n webbrowser, hoe moet ik dat doen?

- Als ik een link via mijn webbrowser druk dan gaat hij die openen met FireFox, hoe verander ik dit?

- Maikel van Haaren

Laatst bewerkt:
- 'k Gebruik een combobox voor m'n webbrowser, ik heb gezien bij Firefox als je die combobox uit klapt dat je de websites ziet wat lijkt op de opgeven website url. Hoe ik dat doen?

Firefox houdt daar de bezochte websites bij. Als jij dit ook wil toevoegen aan je browser dan zul je die data dus moeten bewaren en wanneer nodig laden.

- 'k Wil ook graag een enter toets voor m'n webbrowser, hoe moet ik dat doen?

Een combobox heeft meerdere events. Je moet dan bij het juiste gewoon even controleren of er op de enter toets is gedrukt.

- Als ik een link via mijn webbrowser druk dan gaat hij die openen met FireFox, hoe verander ik dit?

Dit komt waarschijnlijk omdat Firefox staat ingesteld als je default webbrowser. Als je je eigen browser instelt als default webbrowser dan zal de link wel met jouw browser geopend worden.

Bij 1 & 2, VB is (nog) niet mij beste kant... Hoe doe ik dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan