Hoi,
Wie kan mij helpen met het volgende? Via onderstaande code lukt het een combobox via een dynamische range te vullen en te sorteren. Dat doet hij prima, zolang er meer dan 1 regel in het werkblad is ingevuld. Stel dat er in het werkblad slechts 1 regel is ingevuld (en de rest leeg) dan geeft hij een foutmelding (typen komen niet met elkaar overeen). Ik heb op hoop van goede zegen wat aanpassingen proberen te doen in de code (zoals bij For i = 0, en dan het If Not-statement ook aanpassen naar 0), maar dat werkt niet.
Ook de range veranderen naar C3:C werkt niet.
Wie kan mij uit de brand helpen?
Hartelijk dank,
Eric
Wie kan mij helpen met het volgende? Via onderstaande code lukt het een combobox via een dynamische range te vullen en te sorteren. Dat doet hij prima, zolang er meer dan 1 regel in het werkblad is ingevuld. Stel dat er in het werkblad slechts 1 regel is ingevuld (en de rest leeg) dan geeft hij een foutmelding (typen komen niet met elkaar overeen). Ik heb op hoop van goede zegen wat aanpassingen proberen te doen in de code (zoals bij For i = 0, en dan het If Not-statement ook aanpassen naar 0), maar dat werkt niet.
Ook de range veranderen naar C3:C werkt niet.
Wie kan mij uit de brand helpen?
Hartelijk dank,
Eric
Code:
Private Sub UserForm_Initialize()
With Sheets("Blad 1")
sn = .Range("c4:c" & .Cells(Rows.Count, 3).End(xlUp).Row).Value
With CreateObject("System.Collections.ArrayList")
For i = 1 To UBound(sn)
If Not .contains(sn(i, 1)) Then .Add (sn(i, 1))
Next
.Sort
UserNrComboBoxBEH.List = .toarray
End With
End With
End Sub