Hoi,
Een formulier A met in de 'Formulierkoptekst' een combobox.
Wanneer je een record selecteert van de combobox worden gegevens weergegeven in de 'Formulierkoptekst'.
In de Details kunnen er records worden ingevuld.
Gebruiker vult de gegevens in en sluit het formulier.
Dan heb ik een formulier 'Overzicht' met allemaal records.
Als je een record selecteert wordt Formulier A geopend met de gegevens ingevuld in de Details.
Maar niet die van de 'Formulierkoptekst'.
Een veld in de combobox is gekend in het Overzicht formulier.
Dus wat ik zou willen is als een gebruiker een record selecteert in het Overzicht dat dan Formulier A wordt geopend met combobox, in Formulierkoptekst, van waarde veld van het Overzicht formulier. Zodat alle velden zijn ingevuld op het Formulierkoptekst.
Precies alsof de gebruiker de combobox heeft geselecteerd en een record heeft gekozen.
De combox is gebaseerd op tabel totaal verschillende van die van Details.
Vanalles geprobeerd bij 'Form load' van formulier met combox.rowsource ed maar niets werkt.
Kent iemand de code, waar ik documentatie kan vinden om de comboxbox te openen, record te laten zien adhv van waarde veld van ander formulier ?
Alvast bedankt.
Een formulier A met in de 'Formulierkoptekst' een combobox.
Wanneer je een record selecteert van de combobox worden gegevens weergegeven in de 'Formulierkoptekst'.
In de Details kunnen er records worden ingevuld.
Gebruiker vult de gegevens in en sluit het formulier.
Dan heb ik een formulier 'Overzicht' met allemaal records.
Als je een record selecteert wordt Formulier A geopend met de gegevens ingevuld in de Details.
Maar niet die van de 'Formulierkoptekst'.
Een veld in de combobox is gekend in het Overzicht formulier.
Dus wat ik zou willen is als een gebruiker een record selecteert in het Overzicht dat dan Formulier A wordt geopend met combobox, in Formulierkoptekst, van waarde veld van het Overzicht formulier. Zodat alle velden zijn ingevuld op het Formulierkoptekst.
Precies alsof de gebruiker de combobox heeft geselecteerd en een record heeft gekozen.
De combox is gebaseerd op tabel totaal verschillende van die van Details.
Vanalles geprobeerd bij 'Form load' van formulier met combox.rowsource ed maar niets werkt.
Kent iemand de code, waar ik documentatie kan vinden om de comboxbox te openen, record te laten zien adhv van waarde veld van ander formulier ?
Alvast bedankt.