• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

combolijst advh vorige keuze combolijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we deze legen regels niet verwijderen nadat je de gegevens weer hebt geupdate of zijn deze echt nodig voor het invoeren?

lijkt mij trouwens vreemd om legenregels in je database te bewaren (maakt hem alleen maar onoverzichtelijk en groter).

ps.
stukje offtopic haalde ik aan omdat ik het zelf lastig vindt om te kiezen tusen de verschillende loop methoden. En een ander kijkt er altijd weer anders tegen aan :).

die database wordt elke keer bij het openen van een formulier geupdate. En om dus te zorgen dat er genoeg ruimte is voor eventuele dingen die erbij zijn gekomen, heb ik de lege rijen gemaakt.

Daarom had ik dus het idee om het zoeken gewoon met een vaste range te maken.:rolleyes:

Perfect!!! :thumb: :thumb:

ik werk hem morgen af en post hem dan hier. Misschien kan ik er andere mensen mee blij maken:)

Thx a lot Ferenc

No problemo senor!

Heb er zelf ook weer wat van geleerd:D
Ben benieuwt wat je er van gaat maken.

Oogbollen oprapen

:D Hallo,

Nu ben ik een leek wat excel betreft, maar dit ziet er toch behoorlijk geavanceerd uit. Mijn complimenten voor dit mooie stuk werk. Hier ga ik eens even flink misb....ik bedoel dit ga ik eens even bestuderen :p

Groet en een vrolijke paas,

Allard

Allard1,

Denk dat je net zo een leek ben als ik op het gebied van Excel als ik zo af en toe je posts zie hier op Helpmij :thumb: . Ik heb hier op Helpmij ook door schade en schande mijn Excel kennis verbreed, vooral door de feedback van de mede posters (met name onze vriend uit Lier :D ).

En zoals ze hier zeggen beter goed gestolen dan slecht zelf verzonnen.

Zalig pasen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan