poepjes889
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 aug 2009
helpmij!!!!!!
hallo ik heb een vraagje telkens als ik een programma genaamd tppc auto attacker wil starten komt er dit te staan:
run time error '339'
component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registred:a file is missing or infalid
kijk afbeelding 1
dus heb ik dat op internet op gezogt maar dan zeggen ze download het en patch het in sys32 dus heb ik dat gedaan maar dan blijft het probleem het zelfde dus dan wil ik het bestand registreren door middel van:
start>run>regsvr32 COMDLG32.OCX maar dan komt er dit te staan:
het in het geheugen laden van de bibliotheek (COMDLG32.OCX) is mislukt - kan het opgegeven module niet vinden.
zie afbeelding 2
(sorry dat het zip is maar anders is het bestand te groot)
dus als het kan help mij astublieft!!!!!
(ik ben pas 12 jaar)
hallo ik heb een vraagje telkens als ik een programma genaamd tppc auto attacker wil starten komt er dit te staan:
run time error '339'
component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registred:a file is missing or infalid
kijk afbeelding 1
dus heb ik dat op internet op gezogt maar dan zeggen ze download het en patch het in sys32 dus heb ik dat gedaan maar dan blijft het probleem het zelfde dus dan wil ik het bestand registreren door middel van:
start>run>regsvr32 COMDLG32.OCX maar dan komt er dit te staan:
het in het geheugen laden van de bibliotheek (COMDLG32.OCX) is mislukt - kan het opgegeven module niet vinden.
zie afbeelding 2
(sorry dat het zip is maar anders is het bestand te groot)
dus als het kan help mij astublieft!!!!!
(ik ben pas 12 jaar)
Bijlagen
Laatst bewerkt: