Comfortline muis gaat steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie3

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Ik heb een Trust comfortline muis (met 1000 dpi).
En hij valt sinds een tijdje steeds uit (dan gaat het lampje uit en moet ik de usb kabel er uit halen en weer insteken).
En vandaag heb ik hem al meer dan 10x moet uittrekken.
Op de website staat dat er geen nieuwe drivers zijn dus die kan ik niet installeren.
Is er iets wat ik kan doen of is de muis kapot?
En als die kapot is, weet iemand een goede (en niet te dure) usb muis met 1000 dpi (ben sinds deze muis gewend aan die snelheid).
Groeten Linkie3.

Koop ajb geen Trust.
Geen goed muismerk.
Zelfs Sweex is beter.
Vergelijkbaar product: Microsoft Wireless Mobile Mouse 3000

misschien een mogelijkheid om het met een andere kabel te proberen? kan ook nog weleens komen door de kabel, ik begrijp dat hier geen batterijen inzitten? Mocht dat wel zo zijn, deze vervangen en opnieuw proberen. Zit er nog garantie op de muis? zo ja, dan raad ik aan even langs de winkel te gaan. Anders toch inderdaad doen wat handboekict zegt ;)

Heb je de muis ook al eens getest op een andere PC?
Maar het lijkt verdacht veel op een kabelbreuk.

Over de batterijen, het is een bedraade usb muis.
Maar wat is een goede bedraade muis met 1000 dpi (of meer) onder de €25?
Want dit hele weekend was nog steeds het zelfde probleem. En de kabel maken of solderen ken ik niet en ik weet ook niet iemand die dat 123 voor me kan doen.
Dus ik denk dat ik gewoon een nieuwe moet kopen.

Laatst bewerkt:
Een computermuis van 5,00 € of een computermuis van 25,00 €, waar zit het verschil?
Bij een computermuis van 25,00 € betaal je de merknaam. Ik werk al jaren met een optische muis van 6,00 € .

Na hem op een andere usb poort te hebben aangesloten doet de muis het weer normaal (tot nu dan).
Ik kijk het even aan en als die weer keuren krijgt kan ik altijd een nieuwe kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan