Command and Conquer generals Zero Hour online

Status
Niet open voor verdere reacties.

glitch2

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Ik heb C&C generals zero hour
ik kan alleen niet online gaan, als ik online ga verbind hij wel maar ik kan niet spelen
geen quickmatch of custom match helemaal niks
dan na een paar seconden verbreekt de verbinding

mijn internet = kabelinternet multikabel > motorola modem > linksys WRT54G
de computer waarop ik het spel speel is aangesloten met draad op de linksys

Heb je het spel legaal?

Zo ja, update het spel es met de nieuwste patch.

Met een gedownloade/overgekopieerde versie kan je niet online.

Toevallig geen firewall die hem tegenhoudt?

ik heb mn norton firewall geconfigureerd dus nee, als ik de linksys ertussenuit haal en gewoon de modem rechtstreeks aansluit op de computer dan heb ik geen problemen

Dan zul je dus in de router ook die poort(en) moeten openen...

Ik heb zoiets geprobeerd jah , maar ik weet niet of ik het goeie heb gedaan

ik weet niet echt hoe dus :o

Laatst bewerkt:
Werkt niet helaas , mijn router stond wel in de lijst alleen niet mijn versie
ik heb toen maar een andere versie gekozen (in principe zijn ze hetzelfde)
de stappen uitgevoerd, maar nog steeds verbreekt de verbinding na een paar seconden

bij de lijst van games staan 2 mogelijkheden

zero hour
en
zero hour gamespy ?

ik heb de 1ste gekozen,
en waar kan ik opzoeken welke poort ik moet openen ? 192.168.1.???
ik heb ergens zien staan 101 maar ik weet niet zeker of ik op de goede plek keek

De poort die jij noemt is geen poort. 192.168.1.x is het netwerk-IP van jouw computer.

Je moet dus de poort openen en dan bij het IP de juiste toevoeging geven zodat hij die poort voor jouw computer open zet.

Dat is nog steeds een ipadres en geen poort. Je moet bijv poort 333 open zetten in je router

dat heb ik gedaan jah ,maar wat moet je invoeren bij het laatste onderdeel van die regels ?

192.168.1.xxx (bij de beschrijving staat het ip-adress van mn pc , waar vind ik die ? )

op die site staat dat je eerst een static-ip moet hebben(ik weet niet of ik dat heb of waar ik kan dat kan checken en veranderen eventueel)

dat heb ik gedaan jah ,maar wat moet je invoeren bij het laatste onderdeel van die regels ?

192.168.1.xxx (bij de beschrijving staat het ip-adress van mn pc , waar vind ik die ? )

op die site staat dat je eerst een static-ip moet hebben(ik weet niet of ik dat heb of waar ik kan dat kan checken en veranderen eventueel)

Start-Uitvoeren en daar intikken cmd gevolgd door enter. Dan intikken ipconfig. Nu krijg je de ip-adressen te zien van je LAN of WLAN-verbinding, beginnend met 192.168.1.X als het goed is. Dat is het adres wat je moet invoeren bij de laatste regel.

ok, dan heb ik het dus in het begin al goed gedaan, nog werkt het niet

Bijlagen

Laatst bewerkt:
in het begin keek ik in het spel zelf ,daar stond ook de ip in
die heb ik ingevuld , later bleek dat dat dus ook de goede ip was

(cmd > ipconfig liet dezelfde ip zien later )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan