command & conquer 3 tiberium wars onder vista werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
hallo,

ik heb command & conquer 3 tiberium wars. ik speel onder vista maar niet alles werkt. zo heb ik als een harverster terug komt dat hij zo'n 4 minuten bezig is met aflossen. terwijl de silo's niet vol zijn. er komt per seconde maar 4 "euro" bij (als ik niks bouw). bij GDI zie je zo'n ding ronddraaien. als dat ding weer terug is bij de harvester, rijdt hij normaal weg. maar bij mij is hij dan pas op een kwart van wat hij moet. dat gaat dus veel te traag.
(dit is zonder patch's, dus pas nadat ik hem installeer)

dan heb ik nog iets geks als ik de patch 1.9 installeer. je hebt zo'n gebouw dat je kan bouwen die ervoor zorgt dat je een 2e "mcv" hebt. je kunt dan meerdere gebouwen in dezelfde catagorie tegelijk bouwen. maar als ik die patch 1.9 installeer, heb ik onder de rij van bewapening, op tablad 2 (dus waar je luchtafweer endergelijke kan bouwen) alleen een silo staan. op het eerste tabblad staan gewoon alle vecht-gebouwen. (dit is bij alle 3 de partijen)

ik hoop dat je dit een beetje snapt, beetje moeilijk uit te leggen...

onder patch 1.8 doet hij dit ook. ik heb het hele register leeggemaakt wat met command & conquer 3 tiberium wars te maken heeft, al 8 keer opnieuw geinstaleerd en gede-installeerd, de savegame's weg-gegooid, de program-folder weg-gegooid, opnieuw opgestart, onder combalitieit WinXP laten draaien. niks werkt. ik heb dit wel aan de gang gehad voor een herinstallatie van windows. ik weet alleen niet meer of ik toen nog windows xp had of al vista gebruikte. weet iemand nog iets wat ik kan proberen?

alvast heeeel veel dank voor de moeite,

ps: (ik heb de orginele dvd)

misschien nog handig om te weten:
- voor mijn gevoel moet zo'n harvester ook veel langer doen om tiberium op te halen in zo'n tiberiumveld.
- als ik het spel opnieuw installeer, weet hij wel nog de indeling hoe ik bij chrimk de laatste keer de instellingen had staan. wel raar als je (zover ik weet) alles heb weggegooid --> register, program-folder,savegames, register met zoekterm "tiberium", uninstall
- ik ben administrator

heb het al opgelost. :D:D

ik heb mijn oude profiel verwijderd. (ik snap niet dat die nog kan bestaan na zoveel verwijderingen enzo) maarja, en toen heb ik een nieuw profiel aangemaakt en nu doet hij het weer normaal.

(ik heb nu wel de combaliteitmodus aanstaan en ik voer het programma uit als administrator)

ik dacht dus dat ik het had opgelost, maar nu ik net een heel leger heb, komt het weer met een paar euro binnen. ik snap er echt niets van.

nu dacht ik om dit onder virtual pc (xp) te spelen, maar dan heb je 3d ondersteuning nodig, weet iemand een oplossing?

ik weet waar het aan ligt. de meest simpelste oplossing, maar je moet er maar bij uit lopen.

ik zet de speelsnelheid altijd wat terug. en daardoor gaat dus ook het binnenkomen van geld minder snel. het inferantiegebouw heeft een eigen vaste snelheid waarmee hij beweegd. daarom is hij bij een minder snelle speelsnelheid ook eerder klaar.

maar het is dus opgelost. ik gebruik nu de oorsprokelijke versie(1.0). de patch 1.9 zorgt er bij mij nog altijd voor dat ik in de 2e wachtrij alleen een silo kan bouwen

is het wel een leuk spel? ik heb aleen de demo gespeeld dat vond ik wel leuk

zeker, het is mijn mooiste strategiespel dat ik heb.

kijk hier eens. dat is hun site. daar kun je onder andere ook screenshots bekijken. je hebt wel een redelijk snelle computer nodig om dat te kunnen spelen. als je een beetje computer hebt, moet je dus niet vergeten om eens te proberen de graphics op ultra te zetten want dat zou zonden zijn als die mist. :)

de 27e komt de uitbreiding uit. "kanes wrath". die ga ik me ook halen.

zeker, het is mijn mooiste strategiespel dat ik heb.

kijk hier eens. dat is hun site. daar kun je onder andere ook screenshots bekijken. je hebt wel een redelijk snelle computer nodig om dat te kunnen spelen. als je een beetje computer hebt, moet je dus niet vergeten om eens te proberen de graphics op ultra te zetten want dat zou zonden zijn als die mist. :)

de 27e komt de uitbreiding uit. "kanes wrath". die ga ik me ook halen.

hoe zet je dat dan op ultra want ik heb net een week of iets langer vista?

ik heb since kort de demo maar hij loopt steeds vast:confused::(
ik vind het ook een super spel

tja, ik heb de demo niet gehad. ik ben gelijk naar bart smid gefiets waar ik het na 3 keer eindelijk een in een rek zag liggen. de andere 2 keren was de vooraad al leeg. je kunt het op ultra zetten bij options in dan instellingen. bij graphics kun je dan alle details wijzigen. als je computer het niet aankan merk je vanzelf wel dat het traag loopt.

TIP: het beste is als je computer trager word bij alles op ultra, je beter met lagere details op een hogere resolutie kan spelen dan andersom. voor een 4:3 beeldscherm zou ik aanraden om 1280 x 1024 te gebruiken. je krijg wel een melding dat je er een sneller videokaart voor nodig hebt, maar zoals ik al zei moet je maak wat met de instellingen spelen.

ps: ik weet wel niet of dit in een demo er ook zo uitziet.:)

ik heb me kane's wrath nu en is echt de moeite waard om die uitbreiding te kopen. onder andere, je hebt nieuwemissies, nieuwe gebouwen, voertuigen enz...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan