Command & Conquer 3 werkt niet op Windows 7 64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Berichten
80
Hallo mensen,
Ik heb hier thuis Command & Conquer 3: Tiberium Wars liggen. Nu doet dit spel het niet meer sinds ik hem heb geupdate van Vista 64 naar Windows 7 64 bit. Heb het spel opnieuw geinstalleerd en krijg dan vervolgens de volgende foutmelding.

"Zorg ervoor dat DirectX 9.0 of hoger is geïnstalleerd. Verder moet je grafische kaart voldoen aan de minimale eisen en moet onder de beeldinstellingen de hardwarematige acceleratie ingeschakeld zijn."

Mijn PC voldoet ruim aan de eisen. Hij deed het perfect op Vista 64 bits. Na zoeken op Google hadden andere mensen ook het probleem en zeiden ze dat de patches manueel gedaan moeten worden. Ik heb dit geprobeerd maar bij elke Patch van 1.02 tot 1.09 geeft hij een foutmelding van "Interne fout. Patch niet beschikbaar."

Ik heb het geprobeerd te starten in Compatibaliteits modus, maar dit mag ook niet baten.
Iemand een oplossing hiervoor. Want ik wil hem toch erg graag spelen....

Groeten Daan
 
directX

Kijk eens naar wat voor DirectX versie je hebt die moet je er uit gooien als het beneden de 9.0
is dat staat er toch?
Wis die hap en download de Directx 10 van de Microsoftdownloadpage

Grt D>log
 
Probleem opgelost. Ik moest de nederlandse patch hebben.. Maar goed bedankt voor de reacti
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan