Command & Conquer 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oomsje

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Hey allemaal,

Nu heb ik vandaag Command & Conquer 3 gekocht, maar het probleem is dat ik hem maar niet geinstalleerd krijg.
De installatie gaat tot ongeveer 80% dan blijft hij stilhangen zonder wat aan te geven.

Mijn systeem zit ver boven de eisen van het spel, en de cdrom heb ik ook al bij de zaak omgewisseld. Tevens heb ik genoeg ruimte op mijn pc.

Ik word knettergek en heb totaal geen idee wat er aan de hand is.

Mijn systeem:

Windows xp
amd athlon 3500+
nvidia geforce 7600gs
1024 mb werkgeheugen

Groeten,
Jeroen

Het is een dvd-rom geen cdrom..

heb je veel progrmma's openstaan waardoor de pc kan vast lopen tijdens die installatie? of een virusscanner die het tegenhoud?

Excuse dvd, ik gebruik als virusscanner AVG. Geen ander programma's die het mogelijk zouden kunnen blokkeren. Wat ik vergeten ben te vertellen is dat er op het moment dat hij vastloopt hele rare geluiden gaat maken vanuit mijn pc.

Als je nog een DVD speler in je computer hebt, probeer het daar dan eens mee.
Als hij dan weer bij 80% stopt, zal het (waarschijnlijk) ergens anders aan liggen.

Het is mijn enigste dvd speler. Nu had ik geprobeerd de hele inhoud van de dvd op mijn harde schijf te kopieren en hem dan vanuit hier op mijn computer te zetten, dit ging dus ook niet. Hij vroeg echter op het laatst om de dvd, want die "zat er niet in" volgens de pc.

Hoelang heb je gewacht??? Ik had dat ook eens met de sims. Als ik jou was zou ik je pc een avondje aan laten staan (met de instal aan natuurlijk)

Het is me uiteindelijk toch gelukt, dmv de dvd op mijn hardeschijf kopieren. Hij zetten nog niet alle bestanden erop, maar die heb ik via een vriend zijn bestanden aangevult zeg maar.

Iedereen bedankt voor de hulp, maar ik begrijp niet waarom ik hem niet normaal kon installeren.

Groeten,
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan