Command & Conquer: Red Alert 1 hoe op vVista instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Microban

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
He ,

Heb de spel Command & Conquer: Red Alert 1 gedownload .
Alleen als ik het via Winrar de bestand open maakt en probeert te installeren komt er een eror te staan . Wat kan de mogelijke probleem zijn ?

Laatst bewerkt:
Ik zou de link/verwijzing naar die site even weghalen want dat ik niet toegestaan.

als je even de error geeft of een screen er van upload:) dat zal ons helpen met in welke kant wij moeten zoeken

RA1 onder Vista? 't heeft mij al grijze haren gekost om RA2 onder Vista te laten gaan draaien (wat nu prima draait), ik ga dit topic met belangstelling volgen..............

RA1 onder Vista? 't heeft mij al grijze haren gekost om RA2 onder Vista te laten gaan draaien (wat nu prima draait), ik ga dit topic met belangstelling volgen..............

In ieder geval kom ik nu wel bij de setup ( heb de bestanden effe gekopierd naar een lege map) en nadat ik de compatilteit heb toegepast in windows 95 deed de stup het wel .
Alleen net voordat die de spel gaat instaleren ( beneden staat al een apart balkje met 0 procent ) verschijnt er dit :

General file transfer error .
Please check your target location and try again.

Wat nu ?

Tja, als dat 100% het probleem zou zijn, dan slaat het alleen maar op de plek waarop je wil gaan installeren en dat zou dan kennelijk niet een beschikbare / groot genoeg o.i.d. zijn.

Laatst bewerkt:
Tja, als dat 100% het probleem zou zijn, dan slaatr het alleen maar op de plek warop je wil gaan installeren en dat zou dan kennelijk niet een beschikbare / groot genoeg o.i.d. zijn.

Hmm als ik de bestand een andere naam geef voor een bestaande plek ( dus waar je moet invoeren waar je de bestand neerzet ) komt nog steeds dezelfde probleem . En er is nog minstins aan 100 gb vrij . Dus wat kan dan de probleem zijn (andere mensen zeggen op de desbetreffended site dat hun wel gelukt is om Ra 1 op Vista te installeren dus ?

Ok, wat je dan kunt proberen is het volgende: ALLE .exe files die je maar kunt zien / vinden in de mappen van de game, rechtsklikken en kiezen voor compatibiliteit '95 én uit laten voeren als administrator. Zo heb ik in ieder geval de RA2 installatieproblemen op kunnen lossen.

Daarnaast, als het lang duurt voordat er iets gebeurt, wordt dan niet ongeduldig. Tijdens de installatie of daarna, als je de game probeert te starten, kan het soms wel 3 tot 4 minuten duren voordat de game start / er uberhaubt wat gebeurt. Áls deze eenmaal is gestart, dan blijft de game ook draaien.

Ok, wat je dan kunt proberen is het volgende: ALLE .exe files die je maar kunt zien / vinden in de mappen van de game, rechtsklikken en kiezen voor compatibiliteit '95 én uit laten voeren als administrator. Zo heb ik in ieder geval de RA2 installatieproblemen op kunnen lossen.

Daarnaast, als het lang duurt voordat er iets gebeurt, wordt dan niet ongeduldig. Tijdens de installatie of daarna, als je de game probeert te starten, kan het soms wel 3 tot 4 minuten duren voordat de game start / er uberhaubt wat gebeurt. Áls deze eenmaal is gestart, dan blijft de game ook draaien.

Heb ik gedaan maar krijg steeds keer op keer hetzelfde fout melding dus ?

Op dat RA1 forum je vraag voorleggen, kennelijk hebben ze daar dé truuk gevonden.......?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan