Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je even de error geeft of een screen er van uploaddat zal ons helpen met in welke kant wij moeten zoeken
RA1 onder Vista? 't heeft mij al grijze haren gekost om RA2 onder Vista te laten gaan draaien (wat nu prima draait), ik ga dit topic met belangstelling volgen..............
Tja, als dat 100% het probleem zou zijn, dan slaatr het alleen maar op de plek warop je wil gaan installeren en dat zou dan kennelijk niet een beschikbare / groot genoeg o.i.d. zijn.
Ok, wat je dan kunt proberen is het volgende: ALLE .exe files die je maar kunt zien / vinden in de mappen van de game, rechtsklikken en kiezen voor compatibiliteit '95 én uit laten voeren als administrator. Zo heb ik in ieder geval de RA2 installatieproblemen op kunnen lossen.
Daarnaast, als het lang duurt voordat er iets gebeurt, wordt dan niet ongeduldig. Tijdens de installatie of daarna, als je de game probeert te starten, kan het soms wel 3 tot 4 minuten duren voordat de game start / er uberhaubt wat gebeurt. Áls deze eenmaal is gestart, dan blijft de game ook draaien.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.