Opgelost Command lines voor nieuwe versie Norton op W11 pc's

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
De oude waren:
voor een quick scan: >"C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.24.7.8\navw32.exe" /QUICK
voor updaten: > "C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.24.7.8\uiStub.exe" /win8" /lu

De versie op W11
"C:\Program Files\Norton\Suite\ashQuick.exe"
"C:\Program Files\Norton\Suite\ashUpd.exe"

Helaas krijg ik ze niet werkend. Weet iemand de juiste command lines?

Volgens mij zijn ashQuick en ashUpd van Avast en niet van Norton.

Mogelijk is dat een algemene benaming die andere partijen kunnen overnemen. Dus het lijkt mij geen 'inbraak'. De hele layout/programma van Norton is wel veranderd op W11 en niet op W10.

C:\Program Files\Norton\Suite\ is de locatie.

Het merk Norton is van de fabrikant Gen Digital (daarvoor eerst Symantec en NortonLifeLock). De fabrikant is sinds eind 2020 ook eigenaar van Avira. In 2021 fuseerde het met Avast, waar ook AVG bij hoort.

Laatst bewerkt:
Deze gevonden. Dan moet je maar weten wat de regel is voor een quick scan. Dat waren altijd zo'n dertienduizend bestanden.

Laatst bewerkt:
Onderstaande scant te veel bestanden en is dan onwerkbaar. Oplossing is het hoofdmenu/startscherm te openen en dan verder werken.
Code:
@Echo Off
CD /D "%ProgramFiles%\Norton\Suite\"
ashUpd VPS
rem ashCmd "%SystemDrive%\Users\*" "%WinDir%\*" /e=50 /f=B /m /p=0 /s /r="%ProgramData%\Norton\Suite\report\DefaultScan.txt"
ashCmd "%WinDir%\*" /e=50 /f=B /m /p=0 /s /r="%ProgramData%\Norton\Suite\report\DefaultScan.txt"
rem "%WinDir%\System32\ShutDown.exe" /r /f /t 60 /c "Restarting computer in 1 (one) minute! Please save all work immediately!"
pause
Exit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan