• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

commando binnen een macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
goede middag samen

vorige keer perfect geholpen en de draaitabel ga ik me op inwerken, dus geen probleem meer.

de volgende situatie doet zich voor,

wanneer ik via een menugestuurd item een bestand laat afsluiten met ...save en ....close
blijft excel "open" staan, goede zaak.

kan ik ook bij dat laatste commando een opdracht inlassen dat ook heel excel afsluit ?

=============================================================

de computer waarop ik dit ga gebruiken roept wanneer ik dit bestand wil openen of ik de macro's wil inschakelen, ja dat wil ik wel maar ik kan dat volgens mij ook instellen zodat hij dat niet meer vraagt,

waar kan ik dat precies doen ?

hartelijk dank en groet

willem blaas

goede middag samen

vorige keer perfect geholpen en de draaitabel ga ik me op inwerken, dus geen probleem meer.

de volgende situatie doet zich voor,

wanneer ik via een menugestuurd item een bestand laat afsluiten met ...save en ....close
blijft excel "open" staan, goede zaak.

kan ik ook bij dat laatste commando een opdracht inlassen dat ook heel excel afsluit ?

=============================================================

de computer waarop ik dit ga gebruiken roept wanneer ik dit bestand wil openen of ik de macro's wil inschakelen, ja dat wil ik wel maar ik kan dat volgens mij ook instellen zodat hij dat niet meer vraagt,

waar kan ik dat precies doen ?

hartelijk dank en groet

willem blaas

mooi he de 2e vraag is al beatntwoord in een vd de vragen alhier

helaas hier is mn afsluit commando maar hij sluit niet af, foutje bedankt ?

Private Sub Cbafsluit_Click()
Sheets("open").Select
ActiveWorkbook.Save
ActiveWorkbook.Close
Application.Quit
End Sub

heb het al gevonden , heb .....close ertussenuit gehaald en het werkt, perfect, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan