KrisVanIsveldt
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 feb 2005
Hallo
Ik terug...
In VB MS Excel.
Ik heb een formulier (A) gemaakt met een aantal besturingselementen. Een van die elementen is een commandbutton (1). Als ik daarop klik ga ik naar een ander formulier (B). Ook daar vul ik gegevens in door middel van besturingselementen. Er is in formulier(B) ook een commandbutton (2), en als ik daarop klik, dan keer ik terug naar formulier (A).
Ik heb aan de commandbuttons de volgende code gehangen:
Aan de knop uit formulier (A):
Private Sub CommandButton1_Click()
UserFormB.Show
UserFormA.Hide
End Sub
Aan de knop uit formulier (B):
Private Sub CommandButton2_Click()
UserFormA.Show
UserFormB.Hide
End Sub
En dat werkt, mits de eigenschap 'ShowModal' van beide formulieren op 'False' te zetten.
Maar ik heb in formulier (A) in een label gesteld dat het resultaat moet weergegeven worden dat ik gekozen heb in formulier (B).
En dat doet hij niet. Waarschijnlijk omdat die twee formulieren met elkaar geen rekening houden.
Hoe moet ik dat oplossen?
MVG
Ik terug...

In VB MS Excel.
Ik heb een formulier (A) gemaakt met een aantal besturingselementen. Een van die elementen is een commandbutton (1). Als ik daarop klik ga ik naar een ander formulier (B). Ook daar vul ik gegevens in door middel van besturingselementen. Er is in formulier(B) ook een commandbutton (2), en als ik daarop klik, dan keer ik terug naar formulier (A).
Ik heb aan de commandbuttons de volgende code gehangen:
Aan de knop uit formulier (A):
Private Sub CommandButton1_Click()
UserFormB.Show
UserFormA.Hide
End Sub
Aan de knop uit formulier (B):
Private Sub CommandButton2_Click()
UserFormA.Show
UserFormB.Hide
End Sub
En dat werkt, mits de eigenschap 'ShowModal' van beide formulieren op 'False' te zetten.
Maar ik heb in formulier (A) in een label gesteld dat het resultaat moet weergegeven worden dat ik gekozen heb in formulier (B).
En dat doet hij niet. Waarschijnlijk omdat die twee formulieren met elkaar geen rekening houden.
Hoe moet ik dat oplossen?
MVG