communicatie printer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
ik heb met win 98 pentium 3 500mhz en 256 mhz geheugen het probleem via configuratiescherm en dan bij netwerk dat er een uitroepteken staat dat hij mijn printer niet erkend daar ik de juiste cd heb ,deze wel wil installeren maar herkend niet mijn printer een Epson inkjetprinter usb R300 alszodanig .
Herinstalleren en opnieuw de software +opstarten helpt niet.
Bij netwerk opnieuw stuurprogramma installeren lukt ook niet ,ook niet na opnieuw alles verwijderen en opnieuw alles erop.
Hij geeft als ik wil uitprinten aan:Epusbci.dll voor hardware Epson usb kan printer niet laden/neem contact met leverancier.+daarbij kan apparaat de NTkern.vxd niet laden voor apparaatbestand.
En als ik de originele cd erin stop de mededeling na installatie(wat overegens hij netjes installeert de regel:E:\E_df18fe.inf.Wat houdt het in of wat moet ik doen dat mijn printer weer kan praten met de pc.
Hij heeft het voorheen gedaan.Ook geeft hij bij apparaatbeheer(netwerk) aan dat hij een uitroepteken geeft bij pci communication device.verder is alles oke of heeft dit te maken met die printer.
Hij zet afdruktaken wel in zijn geheugen maar doet er niets mee en ik kan ook niet zien (voorheen wel)hoe vol mijn inktpatronen zijn.
Dus iets is niet af of mist hij iets.Of het nou de usb kabel is naar de usb -hub of rechtsstreeks naar de pc maakt niet uit.
Wie weet raad!

Laatst bewerkt:
communicatie printer

ik wil even toevoegen dat via apparaatbeheer wel mijn printer en scanner wordt gezien bij veilige modus maar niet bij de normale stand van windows 98.Ten 2e lijkt het of mijn usb hub2.0 gen stuurprogramma wilt zien van printer en scanner allebei op een andere poort maar wel van mijn camera !Hoe kan ik weten terwijl het lampje vd usb brandt dat deze werkt? of wat is het dat hij ook een spoel 32 foutmaelding geeft bij opstarten van windows?
Het blijft zo ie zo al raar dat mijn printer en scanner wel in veilige modus gezien wordt en niet bij normaal windows.Wie weet wat aan te doen.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan