Communiceren op de bromfiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjanHier

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2014
Hallo,

Mijn vriend en ik zijn van plan om binnenkort een middagje te gaan rijden op onze bromfietsen. Hiervoor ben ik op zoek naar een goedkope manier om te communiceren met elkaar terwijl we allebei op een verschillend voertuig rijden.

Ik ben dus op zoek naar een setje 'walkie talkies' (?) waarbij we de microfoon in onze helmen kunnen doen. Zoiets wat je ook met het praktijk examen hebt wanneer je bijvoorbeeld een AM rijbewijs wilt halen. Het hoeft echt niet van extreem goede kwaliteit te zijn, als we elkaar maar kunnen verstaan.

Weet iemand waar je zulke setjes voor niet al te veel geld kunt halen?

Alvast bedankt!

Arjan

beide een mobiel met whatsapp.
beide een oortje met microfoon in het snoer en dan maar kletsen met elkaar.

@puppie
Zat hier ookal aan te denken, alleen denk ik dat dat bellen best wat mb's kost?

@edmoor

Bedankt voor je reactie.
Ik vind dit alleen ietswat prijzig.. haha

Hallo

Zo goed als zeker zul je uitkomen bij een p.m.r. ...

Zoiets :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...kie&rt=nc&LH_PrefLoc=3&_trksid=p2045573.m1684

Headsets zijn meestal het duurste , of moeilijk verkrijgbaar ... kijk dus of je aan deze kunt geraken voor een deftige prijs.

Indien je geen headset nodig hebt , dien je hier geen rekening mee te houden.

Sets werkende op 4 standaard aa batterijen (al of niet oplaadbaar) , gaan lang mee.

Deze op 3 aaa batt. uiteraard minder lang .

De exemplaren werkende op l.i.o.n. batterijen gaan meestal het langste mee , zijn tevens de duurste.

Peter

Zoals je al beschrijft, een goedkope manier ...
Alles wat je nú extra aanschaft is weggegooid geld, omdat je het maar voor een middagje gebruikt !
Gewoon via Whatsapp doen, is de goedkoopste oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan