communitie site

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutje1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Hallo,

Graag zou ik willen proberen om een "kleine" community site op te richten voor mij vrienden. Hoe kan ik dit het beste doen? K ben nu bezig om Phpbb aan te passen en het profiel gedeelte uit te breiden, heeft iemand tips voor mij wat ik het beste kan doen?

oeps: domme typfout in de titel

Laatst bewerkt:
Wat voor community wordt het dan?
Wat zijn de doeleinden voor de website?
Wil je het alleen bij een forum houden of ben je meer van plan?

het hoeft niet zo veel voor te stellen. Het gaat erom dat ik het leuk zou vinden om een pagina te maken voor de mensen uit mij schoolklas en zo. En het liefst heb ik daar dan zo'n systeempje 8er van dat ie automatische mail verstuurd. maar het hoeft dus niet veel voor te stellen. ik wil er GEEn geld mee verdienen of zo en ik vind het leuk om te proberen, aleen zoek ik nog wat tips

edit: eigenlijk juist niet een forum maar alleen pagina's met persoonlijke info en fototjes

ik heb alles doorgelezen, (in mijn niet zo goede engels) maar weet u precies waar ik het kan downloaden? (onder downloaden staan alleen uitbreidingen zoals talen enz) En weet u soms of het egt helemaal gratis is? moet ik registreren?

Hopelijk kunt u mij dit vertellen als u engels kunt en deze vragen kunt beantwoorden,

b.v.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan