Comodo firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saphira

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Hoi hoi :D
Ik heb de gratis Comodo firewall , nu is het dat ik het p2p progje eMule gebruik,
maar nu geef eMule een Low ID heeft , heb veel gezocht met oa google ,om dat probleem op te lossen , maar krijg het niet voor elkaar om eMule met een High ID te laten werken .
Als ik eerst de Comodo firewall uitschakel en dan eMule in schakel , dan heb ik eMule wel met een High ID , daarna zet ik de Comodo firewall weer aan , en eMule blijf dan gewoon werken met een High ID.
Ik zelf denk nu , zo dat is opgelost , zet gewoon ff de firewall uit , eMule aan, firewall weer aan .......
Nu vraag ik me eigelijk wel af , maak het wat uit dat ik dat op deze manier doet ?
greetzz saphira

Misschien moet je in Comodo nog een poort open zetten voor eMule en moet je eMule volledige toegang geven tot het internet. Alle processen achter eMule.
Kijk eens in de instellingen voor programma's en poorten in Comodo.

Het kan zo wel, firewall uit > eMule aan > firewall aan maar eigenlijk hoort het niet.
Het kan geen kwaad zo, maar als het gewoon kan is dat wel beter.

Hoi Michael4446
Ik heb echt denk ik van alles geprobeerd , bij Comodo staat dat eMule gewoon geaccepteerd word ,dus volledig toeganfg gegeven , maar weet niet of ik nu een poort heb open gezet voor eMule maar dat low ID blijft , bij Comodo staat een groen vinkje bij emule , dus dat is eigelijk het teken dat het goed zou moeten zijn met het betref toegang geven voor eMule ......

Kan je even bij eMule kijken bij de instellingen / opties en dan de instellingen voor het downloaden. Daar staat vaak welke poort gebruikt moet worden.
Deze poort kan je dan openzetten in Comodo denk ik.

Michael4446 ben gister avond de hele avond bezig geweest om het te fixe , maar niks heb geholpen ook niet met die poorten .
nu heb ik zoneAlarm er op gezet zonder problemen nu :)
erg bedankt nog voor je reactie's ;)

Jammer dat het zo moest, maar ZoneAlarm is ook prima en nu werkt het wel!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan