comp aansluiten op full hd plasma tv ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter rosie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
:shocked:Ik wil mijn pc aansluiten op mijn 42 inch full hd plasma tv.In mijn pc zit een xfx 7600 gtddr3 videokaart met 2 dvi aansluitingen.Gaat dit lukken en zoniet wat moet ik dan aanschaffen??:rolleyes:

Je zal een verloop van DVI naar HDMI moeten hebben. Tevens zul je een kabel voor het geluid moeten hebben, als je deze vanaf de TV wil laten horen. DVI ondersteund namelijk geen geluid. Van HDMI naar HDMI gaat wel het geluid mee.

OK.Zijn er dan videokaarten met hdmi uit gangen?Ik weet wel dat er mb zijn met HDMI.
Ik moet met de kabel door de betonnenvloer/onder/uit de vloer dus zo min mogelijk kabels.:confused:

Ben er inmiddels achter dat er ook videokaarten zijn met hdmi uitgang.Gaat hier wel het geluid mee????En is de snelheid belangrijk??Is er iemand op dit forum die dit wel aangesloten heeft wat ik wil?Ik hoor het.MVG

De XFX GTX260 (Black Edition) heeft de mogelijkheid om het geluid vanaf de videokaart mee te sturen via de verloop DVI -->> HDMI.
The small socket next to the power connections is the D/PDIF sound input from the motherboard, so that the high definition video can be carried out to the display device (television). The included DVI to HDMI adapter allows for that signal to be carried via the HDMI interface.
21.htm

Bron;
http://www.overclockersclub.com/reviews/xfx_gtx260_black/2.htm

Ik heb dus een pc met daarin een videokaart xfx 7600gt 256mb 570mhz en een tv kaart hauppauge.Deze wil ik aansluiten op mijn plasma tv.Dan is de vraag:HOE krijg ik zo goed mogelijk beeld en geluid van mijn pc naar mijn tv??En als het kan met zo min mogelijk kabels ivm gaten boren in de vloer.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan