Comp loop vast bij muziek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

levithan

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Mijn computer werkt in princiepe wel goed, maar als ik nu muziek aanzet, via mediaplayer of winamp (maakt niet uit) dan loopt ie na 1 liedje vast en krijg ik een blauw scherm dat zeurt dat ik niet genoeg geheugen heb en dat ik schaduw-nogwat in mijn bios moet uitzetten (staat al uit) maar gehuegen zou ik genoeg moeten hebben: 768 MB.

Miss is het nu al 4 keer toeval dat ie vast loopt als ik muziek ga luisteren, maar dat lijkt me sterk.
Ben nu gewoon bang om een liedje te luisteren...:rolleyes:

Ruben

Heeft ie dit opeens of heb je wat veranderd,wel de goede sound drivers draaien??

Ja ik heb wel de goede drivers geïnstalleerd, heb de cd van mijn geluidskaart nog steeds in mijn kamer liggen.
Heb dit nadat ik de computer heb geformat, maar wel de drivers enzo geïnstaleerd.

Het ligt iig niet aan het geluid want laatst speelde ik een uur zonder problemen maar ik heb nog steeds het probleem dat mijn comp constant vastloopt, in 15 mins wel 10 keer ofzo...

Als windows weer opstart zegt ie vrolijk dat hij hersteld is van een ernstige fout maar 5 sec later loopt ie gewoon weer vast. Als ik op foutenrapport verzenden druk krijg ik een site dat ie zegt dat het aan een stuurprogramma zou liggen maar hij zegt niet welke...

Wie weet wat er miss aan de hand kan zijn want zo op de computer is echt dramatisch.

Ik zie hem nog op rood vraagteken staan.
Ik neem aan dat je nog problemen hebt.

Kies eens F8 tijdens opstarten en kies voor

- laatst bekende juiste configuratie

Laat weten of het probleem blijft want dan ga ik denken aan een hardwareprobleem.

Heb je ook iets meer info bij die fatale fout, een nummer, een tekst of zoiets?

Ja dat heb ik al vaker gedaan en dan loopt het nog steeds vast.
Nee meer info weet ik niet echt behalve dat het een blauw scherm is met witte letters is.

Ja ik heb zelf zo'n idee dat het aan mijn moederbord ligt of miss aan de driver van mijn wireless netwerkkaart, want vroeger had ik dit eigenlijk nooit.

Laatst bewerkt:
Kijk eens in
Start instellingen configscherm
Systeembeheer
Logboeken
Systeem

Klik eens wat fouten aan.
Wat staat daar tussen?

Ik denk aan je harde schijf of aan de voeding.

Bij fout staat meestal: W32Time (als bron) en een paar keer system error. Voor de rest voornamelijk waarschuwingen van Service Control Manager.

Maar nu doet hij wel in 1 keer goed en nog niet vastgelopen (30 mins aan nu).

Klik eens op die 'system error' en post de tekst die je daar ziet staan eens.
Misschien kunnen we daar toch wat mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan