comp start heeeel langzaam op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukdalf

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
goedemorgen allemaal, ik zit met een probleem. mijn andere comp met xp home start heel langzaam op duurt ca 5 min, en als hij eindelijk is opgestart dan doet hij eigenlijk nog niets want ik kan geen 1 programma openen. dus ook niet systeem herstel nu ben ik bang dat die comp toch een virus heeft opgelopen????
ik gebruik norton antivirus en deze geeft op een gegeven ogenblik eenn berichtje aan dat,

Als het produkt op een onverwachte manierreageert,kan dit erop wijzen dat een aanvaller of virus uw beveiliging probeert uit te schakelen.
verwijder in dat geval alle symantec beveiligingsprodukten en instaleer ze opnieuw om het probleem op te lossen.

nu vind ik dat een reuze idee maar ik krijg niets geopend dus ook geen norton.
en onder in mijn taakblak zie ik dat hij niet alle programmas opstart icl norton.
Wat kan ik eraan doen, kan ik tijdens het opstarten ergens opdrukken dat ik zo wel bij mijn programma,s komt, zoals een veilige modus\?? win 98?????

Inderdaad eerst veilige modus (probeer of het gaat met internet). Vervolgens zorg je dat je geen verbinding hebt met internet of kunt maken (dus kabels eruit trekken). Zoek op internet (bv. http://www.download.com/) naar Adaware (6.0). En voer een scan uit, laat bij dit programmatje dan even al je spyware verwijderen. BTW Welke Norton heb je? (wel up-to date?)

Succes,

@ Teun,

:D Ik zou de volgorde veranderen als ik jou was. Eerst kabels eruit trekken en dan naar www.download.com lijkt me niet gaan werken.

Adware en/of spybot kun je beter eerst downloaden. Maar kabels eruit lijkt me niet echt nodig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan