Comp valt na tijdje gamen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Download hier Everest Home edition:
http://www.snapfiles.com/get/everest.html

In Everest ga je naar:
Scherm > Windows video.

@Humpe,
Ik heb ook een Intel, maar deze is ±33ºC als ik een beetje aan het internetten ben. Met gamen wordt ie niet warmer dan ±50ºC. Terwijl die van mij nog overgeklokt is ook.

Hier staat ook alleen welke videokaart je hebt. Alleen redelijk nieuwe videokaarten geven de temperatuur weer.

andere cpu cooler

He hallo,

Als ik hier de problemen hoor (lees), denk ik dat je het beste eens moet kijken of je misschien een betere cpu cooler gaat aanschaffen.

Ook moet je eens in de bios kijken of er is ingesteld dat de pc uitschakeld zodra hij een bepaalde temp. heeft. Dan weet je meteen of het de cpu is.

Ik kan je een Zalmann cooler aanbevelen. Deze houden je cpu aanmerkelijk koeler!

suc6 ermee.

oke bedankt denk ook dat ik een nieuwe cpu cooler nodig ik zal alles ff proberen

Bedankt voor alles alvast:)

Nu wordt het probleem steeds erger want hij bereikt steeds sneller de maximum temparatuur:( (85 graden)

Ik zou die zijkanten van computer er eens afhalen kijken of dat beter resutaat heeft voor de koeling, dan weet je of je een extra koeling nodig heeft.

had net de zijkant eraf gehaald en call of duty 2 gestart en na ongeveer 10 min viel me comp al uit dus ik denk echt dat ie extra cooling nodig heeft

Haal je zijkanten van je computer er eens af, dan kan je kijken of de temperatuur nog zo hoog wordt.

oke zal ik nu doen

Heb nu beide kanten eraf gehaald en temparatuur is nog steeds het zelfde:( 74 graden

Laatst bewerkt:
Zijn het wel juiste waardes? Wat zegt het bios? en kun je met je hand het koelblok aanraken voor tenminste 1 minuut?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan