comp valt uit tijdens inst van xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemo2112

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2004
Berichten
112
Een colega wil xp pro instaleren maar tijdens instaleren valt de comp helemaal uit
wat kan hier de oorzaak van zijn.

Al vast bedankt
 
hij instaleert hem gewoon van cd volgens mij en zal eens naar die site kijken wat je opschreef.

Na kopieren van de bestanden valt de comp uit. Had nog even contact met colega gehad.
 
Laatst bewerkt:
How , dat is wel normaal hoor. Na het copieren van installatie bestanden, gaat de PC uit en start daarna terug op, om de installatie verder te zetten. Even geduld dus.
 
bedankt voor reactie maar wat als de comp uit blijft staan, en hoe lang blijft ie dan uit staan

of kan het zijn dat er in de bios nog iets verandert moet worden.

groetjes
 
nemo2112 zei:
bedankt voor reactie maar wat als de comp uit blijft staan, en hoe lang blijft ie dan uit staan

of kan het zijn dat er in de bios nog iets verandert moet worden.

groetjes

Ja, dat is inderdaad niet normaal. In de bios, staat daar de cdrom als first boot?. zo ja, plaats install disk en start terug op, Let nu goed op, je krijgt gedurende een paar sec. onderaan je scherm te zien "boot van cd druk op een toets" Dit moet je doen, en dan zou het toch moeten functioneren.
 
ik zal het voor leggen aan mijn collega.

zou het ook nog aan de temp kunnen liggen of aan moederbord.
 
Dat zou ook kunnen, maar dat kan ik spijtig genoeg, van hieruit niet beoordelen. Voor de uitval, krijg je beepjes? etc...
 
neem het mee zal jullie op de hoogte houden hoe het verder afloopt.

welterusten en prettige avond
 
ik d8 ook gelijk aan temperatuur.
boel uitstoffen
fan uitstoffen
en natuurlijk ff je kast openzetten waneer je XP installeerd en dan kan je daarna speedfan installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan