Compagnie of Heroes herkent cd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghazwah

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2013
Heb het spel Compagnies of Heroes gekocht bij Bol.com. Mijn computer blijkt optimaal te zijn voor dit spel en installeerde het zonder problemen. Als ik het spel probeer te spelen vraagt het om de cd, als ik deze invoer krijg ik de melding: Validating data..... Wrong disc inserted. Please insert the cd/dvd

Wat nu?
Heb het spel al opnieuw geïnstalleerd. :evil:

Eerste vraag die bij mij opkomt: Staan Daemon Tools of Alcohol 120% of vergelijkbare programma's nu geïnstalleerd (of zijn geïnstalleerd geweest)?
Heb je dergelijke programma's nu nog op je pc, deïnstalleer die, herstart je computer en kijk of het beter gaat.

Tijs.

probleem

Neen, deze staan en hebben niet op mijn computer gestaan.

misschien een heel domme vraag van mijn kant, maar, zit de game dvd in je dvd speler in de pc?
sommige games moeten ondanks gewoon install van de game toch nog de dvd ook nodig in de dvd
speler.

mocht hij erin zitten, dan zou ik niet zo snel het antwoord weten, daar ik aanneem dat je dit probleem
niet met andere games hebt. dus het path naar je speler is gewoon in orde.

leon

Als je meer dan 1 dvd speler hebt, probeer m dan ook eens in de andere.

Tijs.

Cd

:o Ja, die zit gewoon in de dvd speler vanwaar ook het spel is geïnstalleerd. Heb ook in het verleden tientallen spelen geïnstalleerd zonder al teveel problemen dus het is niet de eerste keer dat ik dit doe.

ik heb even wat rond gegoogeld en het schijnt een meer voorkomend probleem te zijn,
ligt dus niet aan jou.

je moet maar even hier kijken want hier beschrijft iemand het zelfde probleem en daarop
geeft iemand het antwoord. heeft iets te maken dat t nu op steam draaid ofoz,

http://forums.relicnews.com/showthread.php?272620-Cannot-Validate-Media-Wrong-Disc-Inserted

lees maar even, (mocht je er niet uit komen dan moet je t nog maar weer even laten weten,)

succes,
Leon

De keys voor de retail versie van het spel kun je inderdaad gebruiken op Steam. Het registreren van Company of Heroes: Anthology op Steam ging hier probleemloos.

Het nadeel is dat je dan wel het hele spel moet downloaden via de Steam client. Je kunt geen gebruik maken van je huidige installatie.

Bedankt!

Heel erg bedankt voor de aardige reacties, ik ben echter zo uitgeput van alles uitproberen dat ik toe ben aan een welverdiende vakantie. :cool:

Ik zat ook al op het (denk) spoor van de twee laatste reacties. Maar dus eerst even bijtanken( met de auto al gedaan), en dan morgen voor een maand naar Frankrijk. Daarna zal ik eens kijken of ik het hiermee kan oplossen.

Tot dan, au revoir :thumb:

Fred

zozo, nou geniet maar lekker van je vakantie en mocht je de game nog willen spelen wanneer je terug
bent dan horen we t wel.

veel plezier,
Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan