Company of heroes online

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietje12345

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Beste mensen,

iedere keer als ik met een vriend company of heroes ( tales of valor) wil spelen doen we online. en als we dan gaan spelen doet alles het fatsoendelijk. maar dan naar een paar seconde krijgen we de error Trying to catchup with *speler naam* lag grace left 28 sec of zoiets, en dan word iemand uit de game gekickt en kunnen we opnieuw proberen, heel heel soms doet hij het dan maar de meeste keren niet. onze pc's zijn heel erg goed dus het heeft helemaal niks met onze computers te maken. heeft iemand dit probleem meegemakt of weet iemand een oplossing hoor ik het graag.;)

zet de firewall en viruscanner is uit als jullie online gaan spelen... spelen jullie via hamachi?

Nee, we spelen via steam. maar als ik de firewall en virusscanner uitzet, is dat dan niet wat riskant? en waarom kan ik dan soms wel geoon spelen?

dit probleem heb ik ook vaak gehad ik heb het verholpen door de firewall en de viruscan uit te zette ;)

Het probleem is nog altijd niet opgelost, ik heb het eens geprobeerd door mijn antivirus en alles uit te zetten, maar ik krijg nog altijd hetzelfde naar een tijd.

nog enige ideen?:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan