Compaq Deskpro EN p733 met w2k probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

boeffie

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Ik heb van mijn baas een compaq Deskpro EN p733 met w2k erop kunnen overnemen, maar nu ik em thuis wilde opstarten vroeg die meteen om een systeermdiscette. Nu heb ik thuis een Compaq recovery cd rom alleen is die niet geschikt voor mijn computer. Nu heb ik al de site van compaq (HP) doorgezocht maar kan iets vinden en de helpdesk heeft na 2 weken ook nog niet gereageerd. weet iemand wat ik kan doen?
Alvast bedankt

Rodger

je kunt met een win98 disk toch in dos de schijf opnieuw indelen of desnoods in veilige modus opstarten

Een systeemdiskette is niets meer dan een bootdiskette. Alle software die er opstond is er kennelijk afgehaald.

hoe doe ik dat dan , aangezien hij meteen om een systeemdiskette vraagt en een windows 98 diskette pakt ie niet

@frogger ik kom niet eens in DOS, hij zeurt meteen dat ie geen systeemdiskette heeft.
Kan iemand mij advies geven aub, ik word gek van dat ding

Je werkt nu waarschijnlijk op een andere computer, welke versie van Windows gebruik je daarop?

op deze staat xp, en daar heb ik totaal geen problemen mee, deze computer instaleer ik bij wijze van spreke met mijn ogen dicht maar die compaq maakt me gek

Ok ik voel me echt stom, de netwerkbeheerder had een geintje met me uitgehaald en heeft de stekker van de power van de a drive afgehaald waardoor dus weigerde een systeemdiskette te herkennen. Kwam er bij toeval achter.
Inmiddels draait ie perfect op XP pro

Iedereen bedankt voor het meedenken, mijn probleem is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan