atze
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2001
Kheb een compaq een oudje staan.
Zat eerst win98 op op een 4,3 gig.
Ik kreeg een 12 gig,dus ik dee em erin, stond er maar 8 gig, ik denk hij ken niet meer aan.
DUs ik doe die 4,3 gig erin.
krijg ik dit:
Win 98 has detected that drive C: does not contain a valid FAT or FAT32 partition.
de volgende oorzaken kunnen de reden zijn:
1. The drive may need to be partitioned. To create a partition on the drive, run Fdisk from the Ms-dos command prompt.
2. You may be using third-party disk-partitioning software. If you are using this type of software, remove the emergency boot disk and restart your computer. Then, follow the on-screen instructions to start your computer from a floppy disk.
3. Some viruses also cause your drive C to not register. You can use a virusscanning program to check your computer for viruses.
Als ik Fdisk draai staat er geen fixed disks present.
Gewoon opstart via de win98 cd rom , staat er geen HDD gevonden.
terwijl de HDD 100% cker werkt.
De bios herkent hem ook als ik opstart.
en de winxp cd rom ook.
Ik heb em al leeggehaald en opnieuw gepartitioneerd.
Jumpers al geprobeerd.
tis dus geen NTFS
wat is dit wel?
Zat eerst win98 op op een 4,3 gig.
Ik kreeg een 12 gig,dus ik dee em erin, stond er maar 8 gig, ik denk hij ken niet meer aan.
DUs ik doe die 4,3 gig erin.
krijg ik dit:
Win 98 has detected that drive C: does not contain a valid FAT or FAT32 partition.
de volgende oorzaken kunnen de reden zijn:
1. The drive may need to be partitioned. To create a partition on the drive, run Fdisk from the Ms-dos command prompt.
2. You may be using third-party disk-partitioning software. If you are using this type of software, remove the emergency boot disk and restart your computer. Then, follow the on-screen instructions to start your computer from a floppy disk.
3. Some viruses also cause your drive C to not register. You can use a virusscanning program to check your computer for viruses.
Als ik Fdisk draai staat er geen fixed disks present.
Gewoon opstart via de win98 cd rom , staat er geen HDD gevonden.
terwijl de HDD 100% cker werkt.
De bios herkent hem ook als ik opstart.
en de winxp cd rom ook.
Ik heb em al leeggehaald en opnieuw gepartitioneerd.
Jumpers al geprobeerd.
tis dus geen NTFS
wat is dit wel?