Compaq/Hp Presario V 4000 boot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgvv01

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Sinds enige tijd moet ik bij het opstarten elke keer een keuze maken uit 3 mogelijkheden die links onder in het opstartscherm verschijnen,te weten Press<ESC> to change boot order/Press<F10> te Enter Setup en Press <F12> te boot from LAN.Wanneer ik hier geen keuze maak start de laptop na enige tijd wel uit zichzelf op maar dit duurt over het algemeen erg lang.Ik heb de harde schijf geformatteerd en Win XP Pro(de officiele versie) opnieuw geinstalleerd in de hoop van het probleem verlost te zijn.De gebruikelijke F toetsen voor de veilige modus e.d.reageren ook niet meer.Weet iemand hiervan de oorzaak en tevens in Jip en Janneke taal uit te leggen hoe ik als leek dit vervelende probleem kan op lossen .Waarvoor mijn (bij voorbaat) hartelijke dank.:thumb:

dit is een een scherm dat wordt weergeven tijdens het laden van de bios, je kan instellen dat dat scherm als tekst weergenven wordt maar dat maakt die procedure niet korter.

dit is een een scherm dat wordt weergeven tijdens het laden van de bios, je kan instellen dat dat scherm als tekst weergenven wordt maar dat maakt die procedure niet korter.
Beste Royb3.
Bedankt voor je reactie maar het is niet mogelijk in de bios te komen laat staan dat jr hier wel iets kan instellen dat dat irreterende scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan