Compaq laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanzel

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2005
Hallo iedereen,

Op dit moment ben ik in het laatste stadium voor het aanschaffen van een laptop.
Het wordt waarschijnlijk een:

Het enige verschil wat ik heb kunnen vinden is dat de 230-ed een nummeriek-toetsenbord heeft. Daarnaast heeft de 120-ed een 802.11b/g WLAN draadloze verbinding en de 230-ed alleen een 802.11b/g. Dacht dat het zelfde was!!

Vind dat het prijsverschil ver uit elkaar ligt voor dat gene wat ik heb kunnen vinden.

Graag hoor ik van jullie.

Laatst bewerkt:
De laptop is voor algemeen gebruik. Geen spelletjes of zo. Het nummeriek toetsenbord is een bijzaak, maar vond het wel handig.

Gr, Hans

Als je geen verschillen vindt, kun je de goedkope zonder numpad pakken en een los numpadje voor zo'n 10 à 20 euro kopen.

En dat gene van die 802.11b/g WLAN draadloze verbinding. Wat is nou het verschil als bij ded ene wel WLAN staat en de ene niet.

Gr, Hans

802.11b/g WLAN en 802.11b/g is gewoon het zelfde :P Volgens mij is de eerste met "uitleg" en de tweede zonder

Op Wikipedia
IEEE 802.11 of Wi-Fi omvat een verzameling van standaarden voor draadloze netwerken...

Laatst bewerkt:
Als dat numpad werkelijk het enige verschil is, dan vind ik het nogal schandalig om €100 meer te vragen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan