Compaq laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij.nl

Perfect merk. Hoord bij HP. Ik werk nu zelf ook met een Compaq laptop. Zelf het ik de CQ61. Dus die jij wilt is een nieuwere. Ik heb totaal geen problemen met deze laptop. Alleen de batterij gaat al naar 30 tot 45 minuten op. Maar dat ligt echt aan wat je doet. Ik game bijv veel, en dan moet de videokaart hard werken en koelen wat veel energie kost. Als jij alleen wilt surfen denk ik dat ie veel langer mee kan. Maar maxima 2 uur. Laad wel heel erg snel op.

Harstikke bedankt voor je antwoord.
Oké de batterijduur is dus wat minde:confused:
Hij kan hier de hele dag aan de lader liggen dus dat is niet zon punt.
De laptop is dus een soort ondermerk van HP, wat zijn dan precies de verschillen tussen een HP laptop en een Compaq laptop?

Tom Huigen

Compaq is volgens mij overgenomen door HP, Daarom krijg je ook een HP lader en geen Compaq lader, of tenminste in mijn geval. Maar omdat de 61 en 62 bijna het zelfde zijn zal er geen verschil zitten in de lader. Oja, nog een klein minpuntje, luidsprekers zijn erg zacht.

Oké
Ik zou dan graag nog wat andere meningen horen over de batterijduur, want het is natuurlijk ook niet handig als de batterij zo kort meegaat.

Tom Huigen

hoi,

of een laptop vast loopt ligt niet aan het merk maar de specs,
batterij gaat gem 2 uur mee bij de meeste laptops.

hp bleek uit een test het snelst stuk te gaan en ik heb ook slechte ervaringen met hp/compaq.
asus en toshiba zijn de beste: http://tweakers.net/pricewatch/266394/asus-k50ij-sx485v.html#tab:info

nou is jouw budget neem ik aan 400 dus kun je eigenlijk niet echt iets snels krijgen,
maar surfen chatten en word doen kan bijna elke lapop (zelfs een netbook)

gr,

marcell

Deze week maar even in de winkel kijken.
ik hoor tevens ook erg veel goede berichten over de Compaq laptop, dit heeft vast ook te maken wat mensen er mee doen.

Tom Huigen

vandaag even wezen kijken in de winkel maar niet kunnen vinden...
kreeg wel het advies om een laptop met een andere processor te kopen omdat dit eigenlijk de eerste serie is...
iemand ervaring?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan