Compaq / Office centre

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerry Deladik

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2004
Hallo, Office Centre heeft nu een Compaq desktop in de aanbieding met de volgende spec's:

-P4, HT, 3.0 GHz
-1 Gb geheugen
-200 Gb S-ATA
-DVD-rewriter
-256 Mb, Nvidia GeForce 6200se turbocache
-TV tuner
-Cardreader
-XP Home

Prijs EUR 649,- excl BTW

Dit lijkt mij een scherpe prijs, maar ik heb een paar vragen:

-Heeft Compaq nog steeds unieke componenten? M.a.w. als ik wil upgraden kan ik dan alleen bij Compaq terecht?
-Is die videokaart nu werkelijk 256 Mb of toch geshared?

Verdere opmerkingen zijn welkom.

Jerry

Niet geshared anders had dat erbij gestaan.
Tot zover ik weet gebruikt Compaq nog steeds "eigen" spulletjes.
Is wel aan te komen maar wel duurder!

Niet geshared volgens mij.

Mijn Compaq heb ik zo'n 4/5 jaar geleden bij Office Centre gekocht.
Achteraf niet zo'n lekkere PC en niet geschikt voor bijbouwen. Ik heb er toen geen Compaq spul in gedaan (geheugen) maar voor videokaart, voeding leverde het problemen op.

OK, dan blijf ik er met mijn handen vanaf. Ouderwets, bekrompen gedoe om te denken dat je klanten kunt dwingen om origineel spul te kopen.

Koop wel een Dell, heb ik goede ervaringen mee.

Yep, ik heb er één van drie jaar oud, altijd perfect gewerkt. Diverse malen ge-upgrade, nooit problemen gehad.

Op de zaak D600 laptops, prima spul, weinig problemen.

Ze zijn vast niet voor niets de grootste...

Ook in compaq's kan je gewoon 'kloon' onderdelen stoppen.
Vanaf pentium I is compaq gestopt met echt 'eigen' onderdelen. ik krijg hier per jaar ongeveer 30 compaq's onderhanden om te verbouwen/uitbreiden en dit gaat allemaal probleemloos.

Wat wil je der eiglijk mee doen? Als het maar is voor office en internet is die egt overkill!!(videokaart kun je weglaten, cpu kan stukken trager, sempron bijvoorbeeld, 512 RAM is genoeg, en wrs mag de HD ook wat kleiner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan