Nadat ik een Xircom PCMCIA netwerkkaartje heb proberen te installeren in een compaq presario 1685 is ie gecrashed bij de restart en werkt ook de restore niet. Ik kan wel een restore opstarten als ik via de bios CDRom als opstart disk kies, maar ik krijg een foutmelding aan het eind van de recovery procedure. En als ik doe wat die foutmelding adviseert dan werkt dat nog steeds niet en blijft de foutmelding komen.
Foutmelding :
De save to disk feature is disabled.
Run PHDisk for information. Files: create new
Partition consult manual. (welke manual??) In de bijgeleverde boekjes staat hier niets over.
Als ik PHdisk opstart (nadat ik dos 6.2 had geinstalleerd)
Dan lijkt ie dat gewoon te doen, maar aan het eind van een recovery steeds weer dezelfde foutmelding.
Doordat de save2dsk.bin file (want daar gaat het om) niet beschrijfbaar is zie ik alleen de bovenste helft van alle tekst regels. Dat leest ook een beetje lastig.
Als ik de attributen van de save2dsk.bin file verander van SHR in SH dan zet het systeem zelf de R (read only) attribuut weer aan.
Ik hoop dat er iemand is die Compaq expert is en me kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.
Foutmelding :
De save to disk feature is disabled.
Run PHDisk for information. Files: create new
Partition consult manual. (welke manual??) In de bijgeleverde boekjes staat hier niets over.
Als ik PHdisk opstart (nadat ik dos 6.2 had geinstalleerd)
Dan lijkt ie dat gewoon te doen, maar aan het eind van een recovery steeds weer dezelfde foutmelding.
Doordat de save2dsk.bin file (want daar gaat het om) niet beschrijfbaar is zie ik alleen de bovenste helft van alle tekst regels. Dat leest ook een beetje lastig.
Als ik de attributen van de save2dsk.bin file verander van SHR in SH dan zet het systeem zelf de R (read only) attribuut weer aan.
Ik hoop dat er iemand is die Compaq expert is en me kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.