Compaq Presario 5000

Status
Niet open voor verdere reacties.

NavadeHo

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo allemaal,

Ik heb al ongeveer 4 jaar een Compaq Presario 5000 die ik destijds bij de primafoon had gekocht.
Er zat 256mb PC133 SDRAM geheugen in, maar heb laatst twee extra modules van Kingston gekocht; ook twee SDRAM PC133 modules van 256mb per stuk.
Er zitten 3 slots in m'n PC en vroeg af of 768mb het max. is dat in mijn computer kan?
Of dat ik toch nog modules van 512mb ofzo erin kan stoppen?

Alvast Bedankt,
NavadeHo

Er zijn een hoop types Presario 5000. Kijk hier om te klikken op het juiste subtype.
Haal daar verder de informatie die je nodig hebt.

Tijs.

Volgens HP is het deze: Compaq Presario 5363EA Desktop PC

NavadeHo

Kijk hier

De informatie is een beetje onduidelijk: Het lijkt alsof er 1 GB per geheugenslot in kan, dus 2 GB maximaal, maar als je verder kijkt lijkt het dat 1 GB (als 2x 512 modules) het maximum is, maar misschien lees ik dat verkeerd, en is bedoeld dat je 2x 1 GB moet installeren als je 1 GB modules gebruikt.
In ieder geval zou 2x 512 MB erin kunnen, als paartje.

Instructies van HP over vervangen geheugen: hier

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Kijk hier

De informatie is een beetje onduidelijk: Het lijkt alsof er 1 GB per geheugenslot in kan, dus 2 GB maximaal, maar als je verder kijkt lijkt het dat 1 GB (als 2x 512 modules) het maximum is, maar misschien lees ik dat verkeerd, en is bedoeld dat je 2x 1 GB moet installeren als je 1 GB modules gebruikt.
In ieder geval zou 2x 512 MB erin kunnen, als paartje.

Instructies van HP over vervangen geheugen: hier

Succes,

Tijs.

Dit klopt niet...
Er zat standaard 256mb in en er zit nu 768mb in.
PC133 3 slots SDRAM

NavadeHo

Dit is de informatie van de maker/leverancier voor het door jou genoemde type Presario.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan